Medlemsfordele

Medlemskab af Arkitektforeningen giver dig først og fremmest ret til titlen 'arkitekt MAA'. Men du får også adgang til en lang række andre tilbud. Få overblikket her.

Kurser med rabat

Arkitektforeningen har kurser, der er tilpasset din arkitektfaglighed. En efteruddannelse hos Arkitektforeningen giver dig både ny viden og et udvidet, fagligt netværk fra hele landet.

Netværk

Del din viden og bliv klogere gennem Arkitektforeningens netværk. Her kan du se, hvilke netværk vi tilbyder lige nu.

Arkitekten

Som medlem af Arkitektforeningen får du fagbladet Arkitekten i postkassen 10 gange årligt.

Nyt fra Arkitekten

Få en mentor – gratis faglig sparring til MAA’er

Arkitektforeningen råder over erfarne mentorer, der kan hjælpe dig på vej og give din karriere et rygstød.

Bliv mentor for en fagfælle – og styrk dit arbejdsliv

Har du lyst til at inspirere en ny generation af arkitekter, og stille din erfaring og nysgerrighed til rådighed for et mindre erfarent medlem? Som mentor kan du udbygge dine kompetencer og få inspiration til dit eget arbejdsliv.

Kontante fordele

Som medlem af Arkitektforeningen får du rabat i Arkitektens Butik, på bøger og tidsskrifter, foreningens feriebolig, forsikring, entré til museer samt møbler og design.

Se mere

Priors Hus – book nu

Priors Hus i Ærøskøbings bymidte, som er skånsomt restaureret af Realdania og kan lejes af Arkitektforeningens medlemmer. Sovepladser til syv personer.

APA er din garanti mod ledighed

Fra kun 200 kroner om måneden kan du få en favorabel lønsikring hos APA og få op til 7.800 kroner, hvis du bliver ledig.

Bliv en del af Danmarks stærkeste fællesskab for arkitekter

Bliv MAA