Sydjylland

I lokalafdelingen Sydjylland lægger vi vægt på, at alle arrangementer er faglige i hele fagets brede forstand, og samtidig ser vi det som en oplagt mulighed for socialt samvær og networking. Lokalledelsens ambition er at skabe et netværk for vores medlemmer ved at afholde 6-8 arrangementer årligt.

FLUGT af BIG. Foto: Rasmus Hjortshøj, COAST

Arkitekt MAA

signe_rosenfeldt@hotmail.com

Arkitektforeningen Sydjylland består af

Mette Holm Pedersen (leder) Mail: metteholmpedersen@gmail.com

Kim Holst

Paul Georg Unna

Signe Rosenfeldt

Torben Engsig Svan Sørensen (suppl.).

Kort om os

Vi er ca. 300 medlemmer i Sydjylland. Lokalledelsens ambition er at skabe et netværk for vores medlemmer, ved at afholde 6-8 arrangementer årligt. Vores tilgang er kvalitet frem for kvantitet. Vores arrangementer vil bestå af alt fra foredrag, guidede byture, til besøg af nye og gamle bygninger.

Vi lægger vægt på, at alle arrangementer er faglige i hele fagets brede forstand, og samtidig ser vi det som en oplagt mulighed for socialt samvær og networking blandt MAA’ere i Sydjylland.

Vil du have indflydelse?

Ledelsen mødes ca. 4 gange årligt til planlægning af og evaluering af arrangementer.
Vi er altid åbne for forslag til kommende arrangementer, og vi er meget lydhøre for ris eller ros i forbindelse med eller efter afholdte arrangementer.

Se også nyheder fra os på Facebook

Rejsegruppe

Arkitektforeningen Sydjylland har en rejsegruppe, som årligt arrangerer en studietur. Skriv til os, hvis du vil høre mere.

Seniornetværk

Arkitektforeningens seniornetværk AAA Sydjylland er åbent for alle medlemmer, der er fyldt 60 år, uanset om man stadig arbejder, eller helt har forladt arbejdsmarkedet. Netværket inviterer til byggeplads – og værkbesøg, forelæsninger og rejser.

Se mere om AAA Sydjylland

Arkitekt MAA