MAA er

faglig udvikling

styrket netværk

inspiration

Bliv en del af et stærkt fagligt fællesskab med 6000 arkitekter. Mød fagfæller fra tegnestuer, kommuner, uddannelsesinstitutioner, bygherrer m.fl. Og benyt dig af de mange faglige tilbud og personlige fordele, du får som MAA.

Bliv medlem

Vær med

Som medlem af Arkitektforeningen får du den beskyttede titel ‘MAA’ og et fagligt fællesskab samt en række personlige fordele, der styrker din faglighed. Samtidig er du med til at styrke arkitektfagets gennemslagskraft overfor politikere og andre beslutningstagere.

Viden og netværk

Få eksklusiv adgang til vores faglige netværk og deltag gratis i aktuelle arrangementer fra byggepladsbesøg til foredrag, debatter og konferencer.

Flere kompetencer

Kom på skræddersyede kurser for arkitekter til medlemspris. Få en mentor, når du har brug for sparring til karrieren. Eller vær med til at hjælpe andre på vej.

Fagbladet Arkitekten og relevante rabatter

Få 10 numre af Arkitekten ind ad brevsprækken, mindst 15% rabat på bøger, designartikler m.m. i Arkitektens Butik, god pris på Byrummonitor – og mange flere relevante rabataftaler for arkitekter.

En stærk fælles stemme

Som MAA støtter du op omkring en fælles arkitektfaglig stemme, der arbejder for at fremme arkitektonisk kvalitet, hvor æstetik og bæredygtighed går hånd i hånd.

Styrk dine kompetencer

Arkitektforeningen tilbyder kurser, du ikke finder andre steder. Kurserne er særligt udviklede til at møde arkitekters faglige behov og de vilkår, faget påvirkes af.

Fagligt fællesskab i netværk

Vores netværk giver adgang til ny viden, sparring og sikrer vidensdeling og fagligt fællesskab til gavn for faget og den enkelte arkitekt.

Få fradrag på dit medlemskab

Du får automatisk skattefradrag på dit medlemskab i Arkitektforeningen. Så uanset om du er studerende, dimittend, er lønmodtager eller selvstændig kan du trække hele dit årlige kontingent fra i SKAT (du kan trække op til 7000 kroner fra i fagligt kontingent om året).

Kontingent per kvartal

Studerende 145 kr.

Dimittender 426 kr.

Færdiguddannet 2-3 år 673 kr.

Fuldt medlemskab 1230 kr.

Alle medlemskaber er inkl. 10 udgivelser af Arkitekten til en værdi af 2000 kr. samt rabat på forsikringer, indgang til museer, aviser og tegneartikler og designermøbler.

Se alle tilbuddene her.

Rabat på medlemskab

Hvis du bliver ledig, tager på (forælder)orlov, barsel eller forlader arbejdsmarkedet kan du få nedsat dit kontingent. Det kan du gøre på din profil.

Er Arkitektforeningen relevant for dig? Bliv MAA og vær med til at sikre, at foreningen gør en forskel for faget og dine muligheder som arkitekt. Ida Lindberg, arkitekt MAA, Over Byen Arkitekter og næstforperson i Arkitektforeningen.

Medlemsfordele

Som arkitekt MAA får du adgang til faglig videndeling, netværk, mentorordning, fagdommerkorps, strategisk rådgivning, MAA-konkurrencer mm.

Det arbejder vi for

Arkitektforeningen arbejder for at fremme den arkitektoniske kvalitet i alle led af samfundets fysiske udvikling. Fra ændringer i bygningsreglementet til arkitekturpolitik og de lovgivningsmæssige rammer, der skal sikre en smuk og bæredygtig udvikling af vores bygninger, byer og landskaber.

Foto Nils Schirmer

Kontante MAA-fordele

Få rabatter på møbler, design og bøger fra Arkitektens Butik, Byrummonitor, entré på landets museer, forsikringer mm.

Se rabatter