Akademisk Arkitektforening

Arkitektforeningens studiepulje



Har du en god idé til et fagligt arrangement, der kan styrke arkitektfagligheden og det gode studieliv, kan du søge om støtte til det.

Vær opmærksom på, at vi prioriterer arrangementer for Arkitektforeningens medlemmer (studerende, der ikke er medlem, kan evt. betale for deltagelse).

Sådan gør du
Send en mail til Arkitektforeningen, Charlotte Gade på chg@arkitektforeningen.dk med en kort beskrivelse af din idé. – vi skal have din ansøgning senest 5 uger før arrangementet.

Hvad handler arrangementet om? Hvad er relevansen for dine medstuderende? Hvad er budgettet (hvor mange penge søger du), og hvad skal det evt. koste at deltage? Hvor mange forventer du vil deltage?

Anfør tid, sted og tilmeldingsfrist (Arkitektforeningen håndterer tilmeldingerne), og fortæl os, hvor og hvordan du vil markedsføre arrangementet (facebook, flyers instagram etc.)

Arkitektforeningen tager stilling til din idé og du får besked på, om vi vil støtte arrangementet umiddelbart efter, vi har modtaget din ansøgning.

Får du penge til din idé, skal du sørge for, at ...
det tydeligt fremgår, at dit arrangement sker i samarbejde med Arkitektforeningen.
arrangementet bliver markedsført på de sociale medier
samtlige fakturaer på fx lokaleleje, forplejning, udgifter til foredragsholder (fx vingave eller andet) etc. sendes direkte til Arkitektforeningen forud for arrangementet.

Har du spørgsmål eller vil du have sparring til din idé, er du velkommen til at kontakte dine studierepræsentanter i henholdsvis Aarhus og København.

Studenterrepræsentanter på KADK

Studenterrepræsentanter på AARCH