Less is a bore!

Kender du en færdiguddannet arkitekt, der endnu ikke er MAA? Tilmelder du et nyt medlem, giver vi dig en gave som tak for indsatsen.

I Arkitektforeningen er vi godt 7.000 medlemmer, og for at vi kan blive en endnu stærkere standsforening med politisk gennemslagskraft i arkitekturens og arkitekternes tjeneste, vi vil gerne være endnu flere. Derfor giver vi dig en gave, hvis du skaffer et nyt medlem til foreningen*.

Hvorfor MAA?
Som medlem styrker du Arkitektforeningens arbejde for at støtte og udvikle arkitektfaget. Samtidig får du en lang række medlemsfordele: Politisk indflydelse, faglig videndeling, netværk med arkitekter fra hele landet og alle hjørner af faget, rabat på efteruddannelse og adgang til ferieboliger i Danmark og Europa. Derudover kan du deltage i vores succesfulde mentorordning 1:1, søge foreningens legatpulje og få kontante rabatter på blandt andet forsikring, Politiken, museer, bøger og møbler & design.

Når du har tilmeldt et nyt medlem, giver vi dig en gave som tak for din indsats

Vælg mellem:
Gavekort til Paustian i København og Aarhus (Værdi 400 kr.)

Miniferie torsdag-lørdag eller søndag-onsdag (dog ikke i højsæsonen) i Arkitektforeningens feriebolig på Bornholm  i 2015/16 (Værdi 1.500 kr.)

* Hververe skal være medlem af Arkitektforeningen og det nye medlem skal være færdiguddannet arkitekt.