Runa Forsikring

Som medlem af Arkitektforeningen kan du købe private forsikringer hos Runa Forsikring.

Runa Forsikring tilbyder forsikringer, som giver dig den økonomiske tryghed, du har brug for, hvis du bliver ramt af en skade eller en ulykke. Det gælder bl.a.:
• Indboforsikring

• Bilforsikring

• Husforsikring

• Ulykkesforsikring

• Rejseforsikring

• Studieforsikring og mange flere

Billig studieforsikring
Er du studerende, kan du købe en billig studieforsikring (link til side om studieforsikring), der omfatter indbo, ulykke og rejse.

’Bedst i test’ flere gange i træk
Forsikringerne hos Runa Forsikring er kåret til ’Bedst i test’ af Forbrugerrådet Tænk Penge flere gange i træk målt på pris og dækning. Den konkurrencedygtige pris og de gode dækninger får du automatisk, bare du er medlemsberettiget. Du skal derfor ikke forhandle dig til en god pris.

Et forsikringsfællesskab med mening
Hos Runa Forsikring bliver du medlem og en del af et medlemsejet forsikringsfællesskab. Det betyder, at pengene arbejder alene til fordel for dig. Forsikringerne forbedres, priserne sænkes, og overskuddet bliver udbetalt. Målet er at sikre dig den højest mulige erstatning og den lavest mulige pris. Det betyder også, at du kan forvente at få en god rådgivende service og tillidsfuld skadebehandling.

Forsikringerne tilbydes til dig og dine kolleger, som er tilknyttet særlige faggrupper. Det gør, at Runa Forsikring også er et fagfællesskab.

Om Runa Forsikring
Runa Forsikring er en del af LB Forsikring, der også består af Lærerstandens Brandforsikring, Bauta Forsikring og FDM Forsikring. Tilsammen er LB Forsikring Danmarks 5. største forsikringsselskab* på privatmarkedet målt på de forsikringer, LB Forsikring tilbyder.
*Forsikring og Pensions opgørelse af markedsandel baseret på de forsikringer, LB Forsikring tilbyder (4. kvartal 2015).

Ring, og få et tilbud på tlf. 33 95 76 82, eller læs mere på Runa.dk