Runa Forsikring

Ny aftale med Runa forsikring

Arkitektforeningen har valgt at indgå en aftale med Runa Forsikring, der fremover tilbyder særlig pris til arkitekter MAA  på bl.a. indbo-, bil-, hus- og ulykkesforsikring.

Runa Forsikring tilbyder forsikringer, som giver dig den økonomiske tryghed, du har brug for, hvis du bliver ramt af en skade eller en ulykke. Det gælder bl.a.:

• Indboforsikring
• Bilforsikring
• Husforsikring
• Ulykkesforsikring
• Rejseforsikring
• Studieforsikring og mange flere

Få et forsikringstilbud
Vil du gerne have et uforpligtende tilbud, er du velkommen til at kontakte Runa Forsikring på T: 3332 2200, eller få et tilbud via Runas hjemmeside. Du kan også vælge at få besøg af en forsikringskonsulent.

Billig studieforsikring
Er du studerende, kan du købe en billig studieforsikring, der omfatter indbo, ulykke og rejse. Som medlem af Arkitektforeningen får du tre ekstra fordele:
• 0 kr. i selvrisiko på cykeltyveri
• en ulykkesforsikring, der dækker døgnet rundt
• et helt års ekstra studierabat, når du er færdiguddannet

’Bedst i test’ flere gange i træk
Forsikringerne i Runa Forsikring er kåret til ’Bedst i test’ af Forbrugerrådet Tænk Penge flere gange i træk målt på pris og dækning. Den konkurrencedygtige pris og de gode dækninger får du automatisk, bare du er medlemsberettiget. Du skal derfor ikke forhandle dig til en god pris.

Om Runa Forsikring
Runa Forsikring er ejet af medlemmerne. Pengene arbejder til fordel for dig – og alle andre medlemmer. Det betyder blandt andet, at overskuddet deles med medlemmerne, bliver brugt til at forbedre forsikringerne eller sætte priserne ned. Det betyder også, at du kan forvente at få en god rådgivende service og tillidsfuld skadebehandling.

Runa Forsikring er en del af forsikringsfællesskabet LB Forsikring, der også består af Lærerstandens Brandforsikring, Bauta Forsikring og FDM Forsikring. Tilsammen er LB Forsikring Danmarks femte største forsikringsselskab på privatmarkedet målt på de forsikringer, LB Forsikring tilbyder.