Realdania By & Byg Klubben

Bliv medlem af Realdania By & Byg Klubben. MAAere får 25% rabat

Du kan se arrangementsprogrammet med rundvisninger, foredrag og arrangementer her.

Få 25% rabat på medlemskab af Realdania By & Byg Klubben

Sammen med arkitekter og andre fagfolk følger klubben Realdania By & Bygs arbejde med eksperimenterende nybyggeri og historisk arkitektur - fra Sunde Boliger i Holstebro til Arne Jacobsens eget hus. Bliv medlem og kom helt tæt på projekterne før, under og efter arbejdet udføres. Arkitekturoplevelser, der giver indsigt.

Personligt medlemskab
Bestil medlemskab af Realdania By & Byg Klubben her.
Ved bestilling skal du indtaste aktiveringskoden MAA123 og dit medlemsnummer i Arkitektforeningen.

Erhvervsmedlemskab
Jeres virksomhed kan også tegne et erhvervsmedlemskab og herigennem få adgang til vores særlige erhvervsarrangementer. Her kombinerer vi et fagligt tema inden for restaurering, eksperimenterende byggeri og by- og arealudvikling med en unik rundvisning i vores projekter og netværk.
Erhvervsmedlemskabet koster 1.000 kr. ekskl. moms og kan benyttes af alle medarbejdere i jeres virksomhed. Derudover koster det et mindre beløb at deltage i erhvervsarrangementerne. I kan bestille op til 10 billetter til arrangementerne.

Spørgsmål om bestilling eller om Realdania By & Byg Klubben i øvrigt kan stilles på info@realdaniabyogbyg.dk

Er du allerede medlem af Realdania By & Byg Klubben?
Eksisterende medlemmer af Realdania By & Byg Klubben, kan fra førstkommende kontingentperiode opnå MAA-særprisen ved at oplyse sit medlemsnummer i Arkitektforeningen til Realdania By & Byg Klubben på info@realdaniabyogbyg.dk Tilbuddet kan ikke kombineres med andre rabatter på medlemskab.