Vil du være med?

Repræsentantskabsvalg 2019

Ønsker du indflydelse, og har du lyst til at bidrage og sætte retningen for det faglige fællesskab i Arkitektforeningen, kan du stille op til valget i 2019 – enten som en del af en lokalledelse eller som en af ”De 19”, der ikke er medlem af en lokalledelse og som er valgt direkte til repræsentantskabet.

Vil du stille op til valget til lokalledelserne i København, Østjylland eller til ”De 19”, kan du gøre det via denne side fra den 17. december til og med den 13. januar 2019. Valgene her foregår digitalt.

Vil du være med i lokalledelserne i Nord-, Vest-, Sydjylland, Østifterne og Bornholm, kan du kontakte din lokalledelse på arkitektforeningen.dk. Valgene foregår direkte på årsmøderne i marts måned.

Arkitektforeningens repræsentantskab består af i alt 52 medlemmer og 4 studentermedlemmer. Studentermedlemmer vælges for 1 år ad gangen, øvrige medlemmer for 2 år.

Hvorfor blive medlem af repræsentantskabet?
Læs mere her

Har du fået lyst til at stille op til repræsentantskabet, og vil du gerne vide lidt mere om det?
Så er du velkommen til at kontakte sekretariatet, Lise Antonsen, på mail lia@arkitektforeningen.dk eller på telefon 3085 9000