Udlejning

Mangler du et mødelokale? Skal du afholde et kursus? Vil du invitere til en reception?

Hos Arkitektforeningen er der mulighed for at leje vores lokaler til jeres næste arrangement. Med utraditionelle, lyse og indbydende lokaler danner den tidligere præstegård de perfekte rammer, uanset om jeres fokus er fagligt eller socialt.

Vi har stor erfaring med halv- og heldagsmøder og finder sammen en løsning, som passer til netop jeres behov. Vores lokaler er udstyret med av-udstyr, som bl.a. giver jer de nyeste ressourcer inden for videokonferencer, billeder og lyd.

Et arrangement hos os kunne fx byde på en velkomst med kaffe, te og vand, frisk frugt og evt. croissanter eller lækre scones. Til frokost er der mulighed for at bestille mad fra en af vores dejlige samarbejdspartnere, enten hvor I går ud i byen eller spiser i vores egne lokaler. Veloplagte gæster sikres dagen igennem med kaffe, te og forfriskninger. Den lille sult stilles om eftermiddagen, når dagen afrundes med et stykke kage. Eller måske slutter I af med et glas bobler?

Vi står klar til en snak om hvilken løsning, der er den optimale til netop jeres arrangement - kursus, reception, et møde ude af eget hus, medarbejderseminar eller hvad det måtte være ...

Som medlem af Arkitektforeningen har du mulighed for at leje vores lokaler til en særlig medlemspris.

Booking
Kontakt bookingleder Hanne Vestergaard for nærmere information.
Telefon 30859016 eller mail på hv@arkitektforeningen.dk