Den store omstilling

Bestil Den store omstilling – Fra systemkrise til grøn økonomi af journalist Jørgen Steen Nielsen med MAA rabat lige nu

Den store omstilling viser Jørgen Steen Nielsen, hvordan den nuværende krise ikke bare er en økonomisk krise, men en global systemkrise, hvor økologisk krise, klimakrise og finanskrise spiller fatalt sammen. En langt mere radikal bæredygtighed er nødvendig på alle niveauer, hvis en ligevægtsøkonomi, der respekterer de naturgivne grænser, skal blive et realistisk fremtidsscenarie.

MAA pris
Køb bogen for kr. 160 kr. (normalpris 249,- En besparelse på 36%) + 30 kr. i forsendelse uanset antal.

Sådan gør du
Bestil bogen ved at sende en mail til forlag@information.dk. Oplys dit medlemsnummer i Arkitektforening, navn og adresse, så sender Informations Forlag bogen og faktura med posten.

Informations Forlag
Informations forlag udgiver debatskabende og samfundsengageret kvalitetsfaglitteratur inden for områderne kultur, historie, samfund og filosofi.

Der kommer løbende nye medlemstilbud til MAA'er fra Informations Forlag. De annonceres her, i Arkitektforeningens nyhedsbrev og i Arkitekten.