ANNONCE

Redaktionen

Vi søger en arkitektstuderende til studiejob på Arkitekten. Stillingen er ledig pr. 1 august 2023.

Du skal have afsluttet en bachelor i arkitektur. Du skal være god til at skrive og læse og forstå tegninger og fotos. Du kommer til at deltage i redaktionsmøder, research samt produktion af tidsskriftet og indhold til Arkitektens hjemmeside og sociale medier. Du skal kunne rense tegninger, scanne fra arkivet og ordne fagbøger i vores biblioteker. Vi bruger Indesign, Photoshop, Illustrator og Acrobat, og vi forventer, at du kan arbejde ubesværet i disse programmer.

Arkitekten udkommer på print 10 gange om året. Hertil kommer stigende aktiviteter på Arkitekten.dk, Instagram og Linkedin.

Redaktion består af tre heltidsansatte og en deltidsansat. Herudover har vi eksterne freelancere til layout og korrektur. Vi befinder os i København på adressen Åbenrå 34, som vi deler med Sekretariatet i Akademisk Arkitektforening

Arbejdstiden er i gennemsnit 10 timer ugentligt, på redaktionen.

Løn efter nærmere aftale.

Ansøgning med cv og eksempler på udgivelser og/eller artikler, du har skrevet, bedes sendt til produktionskoordinator Marie Lindstad, mli@arkitekten.dk.

Ansøgningsfrist d. 30 maj 2023.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at ringe til Chefredaktør Martin Keiding på tlf. 23620795.

Læs mere om Arkitekten her.

Redaktionen

ANNONCE