Politiken

Spar over 700 kr. på den levende avis Politiken og opnå samtidig medlemskab af Politiken Plus. Tilmelding for min. ét år. Priserne er gældende fra 1. januar 2018.

Komplet - 7 dages print og adgang til E-avis
MAA-pris 4.420 kr. pr. år. Normalpris 5.199 kr.
(Kvartalspris for MAA'er 1.105 kr./ Normalpris 1.529)

Kombi abonnement - print og E-avis
Print fredag-søndag, E-avis øvrige dage.
MAA-pris 3.748 kr. pr. år. Normalpris 4.409 kr.
(Kvartalspris for MAA'er 937 kr./ Normalpris 1.329)

E-avis - alle ugens dage
MAA-pris 3.247 kr. pr. år. Normalpris 3.819 kr.
(Kvartalspris for MAA'er 812 kr./ Normalpris 1.079)

Med et E-avis abonnement får du
Avisen digitalt fra kl. 23.00 aftenen før
Fuld adgang til politiken. dk
Breaking news på sms
Artikelarkiv til senere læsning

Du kan tilgå E-avisen på desktop, tablets og mobile enheder.

Arkitektforeningen har forhandlet medlemskab af Politiken Plus med i prisen. Ved tilmelding bliver du altså automatisk medlem af Politiken Plus, hvilket ikke er standard ved rabatterede abonnementer.

Er du abonnent på Politiken i forvejen, skal du blot tilmelde dig her, hvorefter Politiken opsiger dit privattegnede abonnement og gebyrfrit tilbagefører et evt. tilgodehavende.

Sådan tilmelder du dig
Send os en mail til politiken@arkitektforeningen.dk med angivelse af navn, adresse, telefonnummer, e-mail, medlemsnummer og evt. eksisterende abonnementsnummer.

Af administrative årsager opererer vi kun med én levringsdato om måneden. Levering starter den 1. i hver måned. Abonnementet bliver opkrævet samtidigt med din kontingentopkrævning til Arkitektforeningen én gang i kvartalet.  Afhængig af din igangsætningsdato kan den første opkrævning dække mere end tre måneder. Af administrative årsager modregnes din konto kun én gang årligt for reklamationer etc.

Pause i leveringen
Pr. 1. januar 2016 kompenserer Politiken ikke længere økonomisk for midlertidigt stop af levering af den fysiske avis. Dette skyldes, at Politiken altid tilbyder sine avisabonnenter mulighed for at tilgå og læse e-avisen, som er en 1:1 udgave af dagens avis. Læs mere om, hvordan du får adgang til E-avisen her.

Akademisk Arkitektforening varetager:
- Betalingsopkrævning: Du betaler avisen sammen med dit kontingent til foreningen. Derfor skal du rette alle spørgsmål vedrørende betaling af avisen til Arkitektforeningen, hd@arkitektforeningen.dk
- Tilgodehavender: Har du penge til gode modregnes beløbet på din betalingsoversigt eller girokort til Arkitektforeningen i første kvartal hvert år.
- Opsigelse eller ændring: Ønsker du at opsige eller ændre dit abonnement, skal du kontakte Arkitektforeningen, chg@arkitektforeningen.dk

Politiken varetager:
- Henvendelser vedrørende levering og ferieflytning, midlertidig standsning, reklamation (husk at give besked, hvis avisen udebliver) og omadresseringer rettes til Politikens Kundecenter på 70 15 01 01 eller www.politiken.dk/kundecenter