Konkurrence- og udbudsnetværk

Vi analyserer konkurrence- og udbudsforløb, undersøger rammerne, deler erfaringer og bringer viden i spil i fællesskab. Det gør vi for at lære af hinanden, løfte vidensniveauet, fremme kvaliteten og udbrede kendskab til god praksis.

For yderligere information og tilmelding til netværket

Dorte Sibast

Udviklingschef

ds@arkitektforeningen.dk

Vær med til at skabe et centralt omdrejningspunkt for udveksling af relevant viden og sparring på de mest aktuelle udfordringer, ved at blive en del af konkurrence- og udbudsnetværket.

For hvem og hvorfor

Netværket er målrettet alle der beskæftiger sig med konkurrence- og udbudsrådgivning. Bygherrer er også meget velkomne.

Formålet med netværket er at øge den arkitektoniske kvalitet ved konkurrencer og udbud. Det gør vi ved at tilbyde deltagerne et debatforum, hvor man kan vende aktuelle tematikker og udfordringer, få inspiration, værktøjer, konkret viden og sparring til arbejdet med konkurrencer og udbud med arkitektydelser.

Det får I

Helt konkret byder ’konkurrence- og udbudsnetværket’ på:

• 2 fysiske og 2 digitale arrangementer årligt med debat af aktuelle emner samt inspirerende oplæg fra bygherre, forskere og praktikere. De fysiske netværksmøderne omhandler ofte en case og afholdes skiftevis i København og Aarhus.
  • Et lukket forum for vidensdeling og erfaringsudveksling.
  • Nyheds- og inspirationsmails, så du er opdateret på, hvad der sker på området.

Pris pr. år:

Virksomheder/organisationer/kommuner: kr. 5.000,-
Medlemskabet er ikke personligt, så det er muligt at flere kollegaer deltager til netværksmøderne samtidig (begrænset antal) eller på skift
Personligt medlemskab: kr. 1.700,-
For medlemmer af Arkitektforeningen: kr. 850,-

For yderligere information og tilmelding til netværket

Dorte Sibast

Udviklingschef

ds@arkitektforeningen.dk

En vejledning til bygherrer og bygherrerådgivere om en mere enkel og mindre ressourcekrævende vej til at gennemføre projektkonkurrencer. Bogen er udarbejdet af Arkitektforeningen og Danske Arkitektvirksomheder.

Download bogen gratis
Filtrér: Arkitektforeningen