+2

+2 er et unikt efteruddannelsesforløb for arkitekter med minimum 1 års erfaring fra en arkitektvirksomhed.

Vil du vide mere om +2?

Susanne Korreborg Snor

Koordinator

sks@arkitektforeningen.dk

+2 supplerer din arkitektuddannelses faglige, kunstneriske og metodiske indhold med teori og praksis, der kan spejles direkte i den arkitektvirksomhed, du er ansat i.

+2 forløb giver dig et grundigt, teoretisk kendskab til arkitektfagets roller, ansvar og til processer samt opgaver i projektsammenhæng. Samtidig får du overblik over aftaleforhold økonomi og jura.

Kobler teori og praksis

+2 forløbet er en kombination af teori, undervisning, casebaseret arbejde i studiegrupper samt selvstudium i tæt tilknytning til den enkeltes arbejdsplads.

Den tætte kobling mellem teoretisk viden og praksis gør +2 forløbet til en unik mulighed for dig, der er forholdsvis ny i faget til at professionalisere dig yderligere som arkitekt på blot to år.

Du kan læse mere om +2 forløbet i kompendiet her.

Vil du vide mere om +2?

Susanne Korreborg Snor

Koordinator

sks@arkitektforeningen.dk

“+2 giver anledning til at zoome ud og betragte faget i en bredere forstand. Jeg har gennem forløbet fået et større indblik i mange forhold på min tegnestue, som jeg ellers ikke lægger mærke til”

Laura Myllyluoma, arkitekt MAA

Er du interesseret i at deltage på det næste +2 forløb, der begynder primo februar 2020? Der er tilmeldingsfrist onsdag den 18. december 2019, og det kan være en god idé at tilmelde sig i god tid. Skriv til projektleder Jakob Brøndsted på jb@arkitektforeningen.dk eller koordinator Susanne Korreborg Snor på sks@arkitektforeningen.dk.

Pris og finansiering

Prisen for det samlede to-årige +2 forløb er 60.000 kr.

Beløbet betales i fire halvårlige rater á 15.000 kr. forud for opstart af hvert af de fire moduler, som +2 består af.

Afbestillingsregler

Afmelding skal ske skriftligt til projektleder Jakob Brøndsted per mail: jb@arkitektforeningen.dk.

Indtil tilmeldingsfristens udløb kan afmelding ske skriftligt uden beregning.
Ved afmelding op til 14 dage senere end tilmeldingsfristens udløb fraregnes 50 procent af uddannelsens første betalingsrate dvs. kr. 7.500.

Herefter hæfter man for betaling for hele kalenderåret dvs. kr. 30.000.

Efteruddannelsesmidler og bruttolønsordning

Det vil være muligt at finansiere +2 via egne efteruddannelsesmidler eller via bruttølønsordningen, som aftales individuelt med virksomheden.

Samarbejdspartnerne bag +2

+2 er udviklet af Danske Arkitektvirksomheder, FAOD, KADK, Arkitektskolen Aarhus og Arkitektforeningen i tæt samarbejde og dialog med flere af landets tegnestuer og støtte fra Dreyers Fond og Grundejernes Investeringsfond.

Filtrér: Arkitektforeningen

Kurser