Netværk for nyuddannede

Er du nyuddannet arkitekt, og skal du til at finde dit første job? Så har du måske brug for at dele muligheder og udfordringer med andre i samme situation og få sparring fra mere erfarne fagfæller. Kom med i Arkitektforeningens netværk for nyuddannede. Vi tilbyder faciliterede møder med inspiration til faglig retning, til at sætte ord på din faglighed og til den vigtige opbygning af netværk.

Hvad får du på netværksmøderne?

• Et fortroligt rum med en gruppe nyuddannede MAA’er
  • Inspiration til faglig retning, til at at sætte ord på din faglighed og til opbygning af netværk
  • Sparring på det, der optager dig i denne del af din karriere
  • Gode råd og indspark fra repræsentanter fra faget

Hvad er formatet og hvad kræver det af dig?

• Netværksmøderne ledes af Arkitektforeningen, der har ansvar for proces og indhold på møderne. Formatet veksler mellem oplæg udefra og samtaler i mindre grupper
  • Netværket består af to møder á to intensive timer med ca. 14 deltagere. Efterfølgende kan I fortsætte møderækken som et selvkørende netværk, med økonomisk støtte fra Arkitektforeningen

Hvem kan være med?

Netværket er for dig, der er MAA’er, nyuddannet og kan se værdien i at dykke ned i forskellige måder at bruge sin faglighed på og få inspiration og sparring med andre i et fortroligt rum. Sammen kan I gøre jer fælles overvejelser, om hvordan I bedst sætter jeres faglighed i spil.

Hvor foregår det?

Møderne afholdes i Aarhus på Arkitektskolen Aarhus og på Dokk1 og i København i Åbenrå 34. Lige bag Nørreport Station.

Møder – og datoer

Netværket har fokus på at give inspiration til faglig retning og sparring på valg i starten af karrieren. Vi har fokus på temaer som etablering af nyt netværk, formidling af fagligheden og arkitektfagligheden i forskellige roller. Vi lægger løbende møderne op på vores arrangementskalender.