Seniornetværk

Arkitekt er man hele livet. I Arkitektforeningens seniornetværk samles ældre medlemmer, som vil holde sig på forkant af arkitekturen. Arkitektforeningen har to aktive seniornetværk.

Hanne Vestergaard

Udlejnings- og arrangementskoordinator

hv@arkitektforeningen.dk

Seniornetværk i København

Arkitektforeningens Seniornetværk København er en gruppe medlemmer, som er interesseret i at holde sig på forkant med arkitekturen, selv om arbejdslivet afløses af pensionisttilværelsen.

Netværket er oprettet, så MAA-seniorer i fællesskab kan dyrke deres interesser i arkitekturens verden med besøg på byggepladser, forelæsninger og rejser.

Netværket fungerer også som forum for debat og erfaringsudveksling. Arkitektforeningens Seniornetværk er åbent for alle medlemmer af Arkitektforeningen, der er fyldt 65 år. Medlemsskab fåes ved henvendelse til Hanne Vestergaard: hv@arkitektforeningen.dk tlf: 3085 9000

Seniornetværk Østjylland

Seniornetværket i Østjylland (Akademiet For De Jyske Egenskaber) er en gruppe seniorer, som er interesseret i at holde sig på forkant med arkitekturen.

Netværket er oprettet, så seniorer i fællesskab kan dyrke deres interesser i arkitekturens verden med besøg på byggepladser, debat og erfaringsudveksling.

Man skal være arkitekt og være fyldt 60 år. Om man stadig arbejder eller man har forladt arbejdsmarkedet er underordnet.

Seniornetværket kan kontaktes på: jyskeegenskaber@gmail.com

Hanne Vestergaard

Udlejnings- og arrangementskoordinator