Repræsentantskab

Arkitektforeningens øverste myndighed er repræsentantskabet, som består af i alt 52 medlemmer. 19 af disse sidder alene i repræsentantskabet, resten sidder i såvel repræsentantskab som i ledelsen af en af de 7 lokalafdelinger.

Repræsentantskabet har til opgave at formulere og markere foreningens fagpolitiske synspunkter og faslægger således retningslinierne for det kommende år. Repræsentantskabet vælges for to år ad gangen.

Der har sidst været valg til repræsentantskabet i februar og marts 2015.

For perioden 2015-2017 er der 19 medlemmer af repræsentantskabet, som ikke samtidig er medlem af en lokalledelse:
Anne Beim, Katrine Lotz, Bente Melgaard, Camilla Richter-Friis van Deurs, Claus Bech-Danielsen, Dorte Mandrup, Eva Møller Sørensen, Graves Simonsen, Hans Jørgen Vesthardt, Jesper Dahl, Lars Bo Lindblad, Louis Becker, Martin Keiding, Merete Ahnfeldt-Mollerup, Natalie Mossin, Peter Thorsen, Peter Toftsø, Sara Asmussen, Søren Rasmussen.

Medlemmer af lokalledelsen København:
Astrid Mody (leder), Ali Arvanaghi, Even Brænne Olstad (stedfortrædende leder), Kirsten Birk Hansen, Laura Wedderkind Bank, Marco Berenthz, Mia Scheel, Thomas Ringhof og Lise Birgens Kristensen (suppl.),

Medlemmer af lokalledelsen Østjylland:
Trine Lybech Madsen (leder), André Esbersen, Jesper Laursen, Rie Øhlenschlæger, Trine Munk Hartwig, Martina Elisabeth Rahkonen og Aviaja Frost (suppl.).

Medlemmer af lokalledelsen Østifterne:

Claus Boelsmand (leder), Anders Hulgaard, Kirsten Sander, Knud Erik Holst, Mette Prip Bonné, Rikke Cora Larsen, Morten Sonnenborg (suppl.) og Torben Wissing (suppl.).

Medlemmer af lokalledelsen Vestjylland:
Tyge Dahl (leder), Carsten Maegaard, Dorte Gad, Therese Agerkilde, Birgitte Eybye (suppl.) og Michelle Salanson (suppl).

Medlemmer af lokalledelsen Nordjylland:
Johanne Lundager (leder), Rie Malling, Helle Lassen, Trine Kammer, Niels Hurup (suppl.) og Bodil Henningsen (suppl.).

Medlemmer af lokalledelsen Bornholm:
Birgit Stoltz-Andersen (leder), Gugga Zakariasdottir (rep.).

Medlemmer af lokalledelsen Sydjylland:
Signe Rosenfeldt (leder), Christian Hylgaard, Kim Holst, Mette Holm Pedersen, Mie Søgaard Rasmussen (suppl) og Torben Engsig Svan Sørensen (suppl).

Som studenterrepræsentanter i København:
Kaare Iversen og Nicole Gry Holme.

Som studenterrepræsentanter i Århus:
Melissa Juulsgaard og Jonathan Rützou Jakobsen