Leder i det kreative felt?

Bliv fagligt og personligt rustet på Danmarks eneste lederuddannelse målrettet ledere i den kreative branche.

Det er en kunst at lede en kreativ virksomhed. De ansatte skal have de bedst mulige rammer for at udfolde deres kreative potentiale, og samtidig skal virksomhedens økonomiske mål nås, og forretningen drives. Lederuddannelsen 'LKVV – Ledelse i Kreative Videnvirksomheder' giver viden og redskaber til at håndtere de særlige udfordringer, der er forbundet med at styre den kreative organisation.

Forløbet veksler mellem teori og praksis inden for både det personlige lederskab og forretningsdrivelse. Du får sparring på aktuelle udfordringer, og gennem hele forløbet vil der være fokus på konkrete ledelsesværktøjer, der med det samme kan omsættes og bruges i hverdagen.

For at få det fulde udbytte af uddannelsen er det en forudsætning, at du allerede har et vist personaleansvar og indflydelse på virksomhedens strategiske beslutninger.

110 deltagere har allerede gennemført den unikke uddannelse. Du kan læse interviews med en række af dem i højre side.

LKVV nyt hold starter i januar 2018.

Om uddannelsen
LKVV strækker sig over 14 undervisningsdage fordelt over 8 måneder; herunder et todages internat. Uddannelsen er bygget op af et introforløb og fire intensive læringsmoduler, hvor emner som organisation, ledelse, rammer for kreativ udvikling, kundesegmenter og forretningsplan gennemgås.

Deltagerne er tilknyttet en mindre studiegruppe, der støtter opgaveløsning og forståelse undervejs i forløbet. Ud over undervisningsdagene skal man påregne hjemmeopgaver, litteraturlæsning og selvstudium.

Læs mere og tilmeld dig her.

Download program for LKVV 2016 her.

Tilmeldingsfrist
Følger.

Kontakt og tilmelding
Dorte Maria Vestergaard
T: 3085 9006
E: dmv@arkitektforeningen.dk

For yderligere information om uddannelsen
Lena McNair
Medlemschef
T: 3085 9005
E: lm@arkitektforeningen.dk

LKVV er udviklet af Arkitektforeningen og Danske Arkitektvirksomheder og gennemføres i et tæt samarbejde med bl.a. professorer fra Copenhagen Business School (CBS) og erfarne erhvervspsykologer fra konsulentfirmaet Organisation.