København: ‘Tour & Tasting’ hos ÅBEN Brewery

Tidligere på året kunne ÅBEN slå dørene op til deres splinternye bryggeri i Kødbyen. Nu kan du få et helt unikt indblik i bryggeriet og smage på deres forfriskende fadøl. Oplev en guidet tour sammen med arkitekten bag bryggeriet ved arkitekt MAA Søren Pihlmann og ÅBENs founder Philip Hulgaard. Det finder sted søndag d. 2. oktober.

Søren Pihlmanns model af det kommende bryggeri. Foto: Lovisa Nordlöf

Tidspunkt:

2. oktober, kl. 15-16.30

Sted:

Slagtehusgade 15, København V

Arrangeret af:

ÅBEN Brewery, Tank Bar & Restaurant

Oplev bryggeriet ÅBEN i Den Grønne Kødby

ÅBEN inviterer til en eftermiddag i øllets tegn sammen med ÅBENs founder Philip Hulgaard og arkitekt bag bryggeriet, Søren Pihlmann. Få hele historien om mikrobryggeriet ÅBEN og bliv klogere på processen bag at brygge øl. Derudover kan du se frem til at smage på et udvalg af ÅBENs øl – helt frisk fra tankene.

Søren Pihlmann vil give dig et indblik i tankerne bag arkitekturen og kompleksiteten ved at designe et bryggeri i Kødbyens industrielle rammer. Du kan desuden glæde dig til at se en screening af dokumentaren, som viser transformationen fra rå lokaler til nu.

Kom og bliv klogere på ÅBENs historie samt tankerne, processerne og arkitekturen bag bryggeriet og baren. Billetpris er 150 kr. pr. person (inklusive tre ÅBEN smagsprøver).

Den guidede tour er søndag d. 2. oktober fra 15.00-16.30.

Arrangementet kræver tilmelding ved at sende en besked til ÅBENs Facebook-side

Filtrér: Arkitektforeningen

Kurser