Tørring: Stedsans og bæredygtighed i et offentligt byggeri

Rundvisning i Tørring Administrationshus - et fyrtårnsprojekt for bæredygtighed i Hedensted Kommune.

Administrationshuset i Tørring. Tegnet af RUM Arkitekter. Foto: Jakob Lerche

Tidspunkt:

03.10.2022 kl. 14 eller kl. 15

Sted:

Tørring Administrationshus, Stationsparken 1, Tørring

Arrangeret af:

Hedensted Kommune

Et fyrtårnsprojekt for bæredygtighed

Det DGNB Guld-certificerede ny opførte administrationshus i Tørring er et fyrtårnsprojekt for bæredygtighed i Hedensted Kommune. Et byens hus, der rummer værdier og funktioner for medarbejderne og for byens borgerne.

Huset er placeret i Tørring midtby. I stueplan er der offentlig adgang til reception, café og mødelokaler, som kan bookes af byens borgere og foreninger til møder, foredrag eller lignende – også om aftenen og i weekenden. Hør fortællingen om hvordan huset er blevet til og hvilke rolle stedsans og bæredygtighed har spillet i projektet.

Rundvisningen tager ca. 45 min. og starter uden for hovedindgangen kl. 14 og kl. 15.

Hvem viser rundt: Michael Edlefsen, Projektleder i afdelingen for Fritid og Fællesskab

Tilmelding dig på mail: maria.elsmore-andersen@hedensted.dk

Max. antal deltagere: 10 personer pr. rundvisning

Læs hvad RUM skriver om Tørring administrationshus