Arkitektforeningen bag debatarrangementer på Building Green Aarhus 2017

Aarhus er ved udgangen af marts 2017 værtsby for landets største messe for bæredygtigt byggeri, Building Green. Messen afvikles på Centralværkstedet med 62 udstillere, et omfattende og aktuelt konferenceprogram med keynotes fra ind- og udland samt mange større debatter og cases. Udover programmet på scenerne byder Building Green, Aarhus på “Building Innovation” – det store innovationsområde hvor nye ideer pitches. Netværksmuligheden “Green Connection” følger også med til Aarhus. Hele programmet er offentliggjort på Building Green Århus hjemmeside.

Arkitektforeningen er medvært ved to debatarrangementer, der finder sted under Building Green. Fra Central Stage åbnes messen med en debat om byggeriets grønne eksportpotentialer, der er udviklet i et samarbejde med Danske Arkitektvirksomheder. Senere samme eftermiddag er Arkitektforeningen vært ved en debat, der sætter fokus på cirkulær økonomi i byggeriet med Arkitektforeningens formand, Natalie Mossin som moderator.

Arkitektforeningen har samlet en liste med anbefalinger til arrangementer under Building Green i Aarhus her.

Building Green i Aarhus finder sted den 29. - 30. marts 2017. Se det samlede program og tilmeld dig på http://www.buildinggreen-aarhus.dk