RABAT PÅ KURSER I SVERIGE OG NORGE

Har du kig på efteruddannelseskurser i nabolandene, så er det nu blevet muligt at deltage til medlemspris. Dette er det første konkrete resultat af det nordiske samarbejde om efteruddannelse mellem Norske Arkitekters Landsforbund, Svenske Arkitekter og Arkitektforeningen.

Arkitektforeningen samarbejder med den svenske og norske arkitektforening om efteruddannelse. På et netop afholdt møde i Oslo aftaltes det bl.a. at give medlemsrabat på kurser til hinandens medlemmer.

De tre foreninger mødes med jævne mellemrum for at inspirere hinanden, koordinere aktiviteter og se på, om samarbejder kan være givende for de respektive medlemmer. Første skridt til et konkret tilbud blev taget på et nyligt møde, hvor det aftaltes at tilbyde medlemsrabat til hinandens medlemmer ved deltagelse i kurser.

Er du interesseret i at deltage i kurser arrangeret i NAL eller SAR er links til foreningerne her:
Norske Arkitekters Landsforbund
Sveriges Arkitekter

Foto: På billedet ses de tre foreninger repræsenteret ved fra venstre hhv. Karin Hammarskjöld, projektleder fra Svenske Arkitekter, Lena McNair leder af Arkitekternes Efteruddannelse i Arkitektforeningen og Tor Inge Hjemdahl, fagchef i Norske Arkitekters Landsforbund