Tilbud til ledige

Ledighed kan være en god anledning til at efteruddanne sig. Arkitekternes Efteruddannelse giver derfor 25% rabat på alle kurser.

Mere tid, færre penge. Det er realiteten for ledige. Derfor giver Arkitekternes Efteruddannelse 25 % rabat på alle vores egne kurser til ledige arkitekter MAA.
Vær opmærksom på, at der er forskel på de kriterier, de forskellige jobcentre har, når det gælder kursusstøtte. Spørg derfor hos dit jobcenter, hvilke støttemuligheder de har.

Søg om friplads
Som ledig MAA har du også mulighed for søge 1 friplads om året til vores kurser. Tilmelding skal ske skriftligt til hvert kursus, og udvælgelsen finder sted ved lodtrækning og der gives maks. 1 friplads for hvert kursus. Det medlem, der tildeles fripladsen, modtager besked ved tilmeldingsfristens udløb.

Husk at kontakte dit jobcenter og A-kassen inden tilmelding. Ledige medlemmer, der ikke tidligere har fået tildelt friplads, har fortrinsret.

Se mere hos Arkitekternes Efterudannelse

Foto: På kurser i Arkitektforeningen mødes arkitekter, planlæggere designere mfl. fra hele landet. Her er der kaffepause.