Tillykke med de 30, Bornholm!

Tilbage i 1985 blev Arkitektforeningens lokalafdeling på Bornholm etableret. Det blev fejret med maner, da bornholmerne holdt 30 års jubilæum den 17. april 2015.

Festlighederne fandt sted på Gudhjem Museum, og alle lokalafdelingens medlemmer fra 1985-2015 var inviteret med ledsager til mad og drikke, musik og dans.

Aftenen var festlig, lyder det fra bornholmerne, med masser af snak, debat og netværksdannelse over langbordet, der i øvrigt var dækket smukt op med det kongelige porcelænstel Blå Blomst. Aftenen var også en anledning til at hilse på Arkitektforeningens nye direktør, Jesper Pagh.

Leder Birgit Stoltz Andersen bød velkommen. Niels-Holger Larsen, lokalafdelingens første formand, fortalte om højdepunkter i de første 10 år, hvorefter Birgit Stoltz Andersen fortalte om arbejdet i de sidste 16 år, hun har været leder af afdelingen.

Lokalafdelingen i 1985

Tillykke med de 30, Bornholm!

Fotos: Øverst - Med til festen var Kirsten og Carsten Thinggaard, Sofie Lamberg, Ann Vibeke Knudsen, Niels-Holger Larsen, Inger og Bjarne Dreier Christensen, Hans-Christian Vejby, Jesper Pagh, Bjarne Bech, Birgit Stoltz Andersen, Jannik Stenberg, Gugga Zakariasdottir, Mikkel Thomas Christensen, Malene Møhl, Jens Riis Jørgensen, Holger Terkelsen, Anne Fogh samt Poul Brandt, som tog billedet. Øvrige fotos: Anne Fogh og Birgit Stoltz Andersen. Nederst: Fra Bornholms Tidende, 1985