DEBAT 15.10.19

Vi opfordrer alle til at blande sig

Den kritiske debat om arkitekturen er en forudsætning for, at faget kan udvikle sig. Vi opfordrer alle til at blande sig i debatten ved at sende et indlæg.

Skriv til os

Sussi Heimburger

sh@arkitektforeningen.dk

På det nye arkitektforeningen.dk er der skabt et debatforum, hvor alle arkitekter MAA – og andre – med en holdning til arkitekturen og det byggede kan komme til orde. I debatforummet samler vi de kristiske klummer fra fagbladet og en åben og forhåbentlig medlemsdrevet diskussion.

Så hvis du har noget på hjerte eller en mærkesag liggende hjemme i skuffen, som trænger til at blive luftet blandt ligesindede, så tøv ikke med at skrive til os. Det kan være om alt fra den store samfundsklinge til den helt snævre faglige niche.

God debatskik

Der stilles ikke særlige krav til format og indhold, men vejledende vil et godt digitalt debatindlæg fylde omkring 3500-4500 anslag. Ellers er den eneste regel, at teksterne holder en god og saglig tone.

Vi modtager meget gerne billeder og illustrationer, som skal være min. 1920 x 1080 px – og så må der meget gerne være mellemrubrikker i teksten for at øge læsbarheden digitalt.

Hvis du ikke er vant til at skrive, står sekretariatets kommunikationsmedarbejdere til rådighed for sparring og hjælp.

God debatlyst!

Skriv til os