Aviser og publikationer

Som MAA får du rabat på Politiken, Byrummonitor og Landskab.

Få rabat på blade og aviser som MAA

Politiken

Spar op til 500 kr. i kvartalet på et abonnement gennem Arkitektforeningen og opnå samtidig medlemskab af Politiken Plus. Priserne er gældende fra 1. juni 2024.

• Komplet: syvdages print og adgang til e-avis
    Kvartalspris for MAA’er 1.699 kr./ normalpris 2.290 kr.
  • Kombiabonnement, print og e-avis. Print fredag-søndag, e-avis øvrige dage.
    Kvartalspris for MAA’er 1.319 kr./ normalpris 1.585 kr.
  • E-avis, alle ugens dage
    Kvartalspris for MAA’er 917 kr./ normalpris 1.017 kr.

Be- eller afbestil dit abonnement ved at sende en mail til politiken@arkitektforeningen.dk med dit navn, adresse, mail, medlemsnummer i Arkitektforeningen og type af abonnement.

Byrummonitor

MAA’ere kan tilmelde sig Byrummonitor og få et personligt kvartalsabonnement for 999 kr. Normalpris 1.449 kr. (spar 450 kr.).

Bestil dit abonnement ved at sende en mail til kundeservice@byrummonitor.dk med dit navn, adresse, mail og medlemsnummer i Arkitektforeningen, så sender Politiken en faktura direkte til dig.

Sådan tilmelder du dig Politiken

Send en mail til politiken@arkitektforeningen.dk med angivelse af navn, adresse, telefonnummer, e-mail, medlemsnummer og evt. eksisterende abonnementsnummer.

Af administrative årsager opererer Politiken kun med én oprettelsesdato om måneden. Levering starter den 1. i hver måned. Abonnementet bliver opkrævet samtidigt med din kontingentopkrævning til Arkitektforeningen én gang i kvartalet. Afhængig af din igangsætningsdato kan den første opkrævning dække mere end tre måneder. Abonnementet kan opsiges fra den 1. i en måned – Arkitektforeningen skal have opsigelsen minimum 4 hverdage før månedsudgang.

Pause i leveringen

Politiken kompenserer ikke økonomisk for midlertidigt stop af levering af den fysiske avis. Dette skyldes, at Politiken altid tilbyder sine avisabonnenter mulighed for at tilgå og læse e-avisen, som er en 1:1 udgave af dagens avis. Af administrative årsager kompenserer Arkitektforeningen ikke økonomisk for aviser, der ikke leveres pga. uforudsete hændelser.

Akademisk Arkitektforening varetager:

• Betalingsopkrævning: Du betaler avisen sammen med dit kontingent til foreningen. Derfor skal du rette alle spørgsmål vedrørende betaling af avisen til Arkitektforeningen, sst@arkitektforeningen.dk
  • Opsigelse eller ændring: Ønsker du at opsige eller ændre dit abonnement, skal du kontakte Arkitektforeningen, chg@arkitektforeningen.dk

Politiken varetager:

• Henvendelser vedrørende levering og ferieflytning, midlertidig standsning, reklamation (husk at give besked, hvis avisen udebliver) og omadresseringer rettes til Politikens Kundecenter på 70 15 01 01 eller www.politiken.dk/kundecenter.
Foto: Albrecht Dürer. Das grosse Rasenstück, 1503. Akvarel og gouache. Albertina, Wien. Udsnit. Landskab nr. 3 2020, Tema Bladdiversitet
Abonnement på Landskab – kontakt

Susanne Steinhauer Telen

Koordinator

sst@arkitektforeningen.dk

Landskab til MAA’er

Landskab er et nordisk tidsskrift for landskabsarkitektur og havekunst, landskabsplanlægning og urbanisme.

Magasinet henvender sig til have- og landskabsarkitekter, by- og landskabsplanlæggere, bydesignere, arkitekter, økologer, geografer, kunstnere; alle i den offentlige og private sektor, i uddannelse eller forskning med interesse for udformning af landskaber og byer.

Landskab udkommer 8 gange om året, og udgives af Danske Landskabsarkitekter i samarbejde med Arkitektforeningen.

MAA’er kan købe abonnement på Landskab til kr. 168 i kvartalet (normalpris er kr. 304,- i kvartalet). Og hvis man er to MAA’er på samme adresse, kan det ene medlem få Landskab i stedet for Arkitekten.

Abonnement på Landskab – kontakt

Susanne Steinhauer Telen