Få en mentor

Hvad skal dit næste karriereskridt være? Arkitektforeningens 90 erfarne mentorer kan hjælpe dig på vej og give dig faglig sparring. De er alle arkitekter MAA og har rådgivet over 300 arkitekter, medlem-til-medlem.

Susanne Korreborg Snor

Koordinator

sks@arkitektforeningen.dk

Få en mentor

Uanset om du trænger til et sporskifte midt i karrieren, er nyuddannet eller ledig, kan du blive koblet med en mentor. Alt efter hvor du er i din karriere, tilbyder vi dig mellem to og seks møder i et forløb.

I mentor-ordningen kan du bearbejde faglige udfordringer og ønsker med en neutral person – vi kobler dig med en af de 90 mentorer, der matcher dine behov.

Susanne Korreborg Snor

Koordinator

sks@arkitektforeningen.dk

Udfyld skemaet

Få en mentor

Vi kontakter dig, når vi har modtaget din ansøgning.

Mentorprogram for mere erfarne arkitekter

Har du brug for sparring på arbejdsmæssige udfordringer eller hjælp til afklaring af nye karrieremål – og har du minimum 1 års erhvervserfaring og 1 års medlemskab bag dig, så brug tilbuddet til at sparre med en neutral og erfaren person, du ikke er arbejdsmæssigt involveret i. Du skal blot kunne afse tid til omkring fire-seks møder, enten fysisk eller virtuelt.

Mentorprogram for yngre arkitekter

Er du nyudklækket kandidat, og vil du gerne have en håndsrækning ind i faget og inspiration til dit kommende arbejdsliv, så brug tilbuddet et neutralt blik på din portfolio, tips til din karriere, eller måske en faglig kontakt i faget. Vi lægger op til et mindre forløb for dig, der er nyuddannet – enten fysisk eller virtuelt, og i udgangspunktet er der tale om to udviklingssamtaler, men er der grobund for flere møder, involverer man sig naturligvis i dén udstrækning, der passer begge parter.