Netværk

Del din viden og bliv klogere gennem Arkitektforeningens netværk. Nedenfor kan du se, hvilke netværk vi tilbyder lige nu. Som noget nyt har vi startet det tværfaglige netværk FORUM for Arkitektur. Det finder du ved at klikke på knappen "Vær med" oppe i højre hjørne.

Netværk for vækstlaget

Yngre tegnestuer har energi og evne til nytænkning og en arbejdsform, som kan føje ekstra værdi til et projekt. I dette gratis netværk drøfter vi udfordringerne og kaster lys over vækstlagets særlige profil og potentialer.

Netværk om konkurrencer og udbud

Vi analyserer konkurrence- og udbudsforløb, undersøger rammerne, deler erfaringer og bringer viden i spil i fællesskab. Det gør vi for at lære af hinanden, løfte vidensniveauet og udbrede kendskab til god praksis.

Foto: Ørsteds Have af tegnestuen LOKAL. Foto: Hampus Berndtson

Nyt tværfagligt netværk

FORUM for Arkitektur

For dig der arbejder professionelt med arkitektur, by- og landskabsplanlægning. Som en del af FORUM får du adgang til en række af Arkitektforeningens øvrige netværk og aktiviteter.

Vær med i FORUM

Arktisk netværk

Er der en arktisk byggekultur? Og hvad kræver de klimatiske og landskabelige forhold af byggeteknikken? I Arktisk Netværk deler vi erfaringer med at skabe sammenhængende planlægning og lokalforankret arkitektur i de arktiske egne.

Netværk for nyuddannede

Få inspiration til at finde din retning og styrke dine valg og få redskaber til at styrke din faglighed i mødet med andre fagligheder.

Netværk for kommunal arkitekturpolitik

Bliv en del af et professionelt netværk, hvor du møder andre, der arbejder med arkitekturpolitik, udveksler erfaring og skaber ny indsigt til dig og din organisation.

Planfagligt netværk

Diskussionen om arkitektonisk kvalitet, og hvordan vi sikrer den i byudviklingen, tænder mange arkitekter, men er også en diskussion med mange delte meninger. Tag del i samtalen i Arkitektforeningens planfaglige netværk.

Netværk for Verdensmål

FN’s 17 verdensmål for bæredygtig udvikling er højaktuelle og udgør tilsammen et vigtigt fælles afsæt i den grønne omstilling. Med dette gratis medlemsnetværk undersøger vi, hvad arkitekter kan gøre for at hjælpe med at opnå dem.

Seniornetværk

Arkitekt er man hele livet. I Arkitektforeningens seniornetværk samles ældre medlemmer, som vil holde sig på forkant med arkitekturen. Find det nærmeste seniornetværk her.