Infomøde om LKVV 2023-2024 (online)

Har du har overvejet at deltage på ledelsesforløbet LKVV 2023-2024 og ønsker mere information? Deltag på vores informationsmøde, der afholdes online (via Teams).

Foto: Jens Markus Lindhe

Tidspunkt:

23.02.2023 kl. 14.00 - 15.00

Tilmeldingsfrist:

20.02.2023

Medlemspris:

Pris ikke medlemmer:

Sted:

Charlotte Langen

Projektleder

cla@arkitektforeningen.dk

Har du overvejet at deltage i ledelsesforløbet Ledelse i Kreative Videnvirksomheder – LKVV 2023-2024 – men savner mere information om forløbet, målgruppen, det faglige indhold etc., end kursusbeskrivelsen og programmet på hjemmesiden byder på? Så er der mulighed for at deltage i et orienterende møde med medlemschef Lena McNair, inden du evt. tilmelder dig kursusforløbet.

Mødet afholdes på Teams torsdag den 23. februar 2023 kl. 14.00 – 15.00.

Du kan tilmelde dig infomødet ved at sende en mail til Charlotte Langen. Skriv gerne “LKVV infomøde – tilmelding” i emnefeltet. Så har vi din e-mail og sender dig en kalenderinvitation eller et link til et online-møde (Teams).

Er du allerede forhåndstilmeldt LKVV 2023-2024, er du også meget velkommen til informationsmødet for uddybende orientering (husk at tilmelde dig, så du kan modtage mødeinvitation).

Du kan indledningsvist se det overordnede program for LKVV 2023-2024 her.

Charlotte Langen

Projektleder