Aviser og publikationer

Som MAA får du rabat på Politiken og publikationer fra Bygningskultur Danmark.

Politiken

Spar næsten 500 kr. i kvartalet på et abonnement gennem Arkitektforeningen og opnå samtidig medlemskab af Politiken Plus. Priserne er gældende fra 1. januar 2020.

Komplet – 7 dages print og adgang til E-avis
Kvartalspris for MAA’er 1.262 kr./ Normalpris 1.759 kr.

Kombi abonnement – print og E-avis
Print fredag-søndag, E-avis øvrige dage.
Kvartalspris for MAA’er 1.026 kr./ Normalpris 1.339 kr.

E-avis – alle ugens dage
Kvartalspris for MAA’er 762 kr./ Normalpris 897 kr.

Med et E-avis abonnement får du
Avisen digitalt fra kl. 23.00 aftenen før
Fuld adgang til politiken.dk
Breaking news på sms
Artikelarkiv til senere læsning

Du kan tilgå E-avisen på desktop, tablets og mobile enheder.

Arkitektforeningen har forhandlet medlemskab af Politiken Plus med i prisen. Ved tilmelding bliver du altså automatisk medlem af Politiken Plus, hvilket ikke er standard ved rabatterede abonnementer.

Er du abonnent på Politiken i forvejen, skal du blot tilmelde dig her, hvorefter Politiken opsiger dit privattegnede abonnement og gebyrfrit tilbagefører et evt. tilgodehavende.

Sådan tilmelder du dig

Send os en mail til politiken@arkitektforeningen.dk med angivelse af navn, adresse, telefonnummer, e-mail, medlemsnummer og evt. eksisterende abonnementsnummer.

Af administrative årsager opererer vi kun med én levringsdato om måneden. Levering starter den 1. i hver måned. Abonnementet bliver opkrævet samtidigt med din kontingentopkrævning til Arkitektforeningen én gang i kvartalet. Afhængig af din igangsætningsdato kan den første opkrævning dække mere end tre måneder. Af administrative årsager modregnes din konto kun én gang årligt for reklamationer etc.

Pause i leveringen

Politiken kompenserer ikke længere økonomisk for midlertidigt stop af levering af den fysiske avis. Dette skyldes, at Politiken altid tilbyder sine avisabonnenter mulighed for at tilgå og læse e-avisen, som er en 1:1 udgave af dagens avis. Læs mere om, hvordan du får adgang til E-avisen her.

Akademisk Arkitektforening varetager:

• Betalingsopkrævning: Du betaler avisen sammen med dit kontingent til foreningen. Derfor skal du rette alle spørgsmål vedrørende betaling af avisen til Arkitektforeningen, sst@arkitektforeningen.dk
  • Tilgodehavender: Har du penge til gode modregnes beløbet på din betalingsoversigt eller girokort til Arkitektforeningen i første kvartal hvert år.
  • Opsigelse eller ændring: Ønsker du at opsige eller ændre dit abonnement, skal du kontakte Arkitektforeningen, chg@arkitektforeningen.dk

Politiken varetager:

• Henvendelser vedrørende levering og ferieflytning, midlertidig standsning, reklamation (husk at give besked, hvis avisen udebliver) og omadresseringer rettes til Politikens Kundecenter på 70 15 01 01 eller www.politiken.dk/kundecenter

Bygningskultur Danmark

Bygningskultur Danmarks publikationer er gratis for medlemmer af Arkitektforeningen.

Du kan hente “Bevaringsguide for Bedre Byggeskik-huset” og “Energiguide for fredede og bevaringsværdige huse” som pdf.

Se mere på Historiske Huse