Forsikring

Ikke alle kan blive forsikret hos Runa Forsikring. Men som medlem af Akademisk Arkitektforening kan du!

Bliv godt forsikret hos Runa Forsikring

I Runa Forsikring får du ikke bare gode private forsikringer, der gang på gang er kåret bedst i test. Eller god service. Du bliver også en del af et medlemsejet forsikringsfællesskab, hvor omdrejningspunktet for alt, vi gør, er dig – og alle andre medlemmer.

Forsikringer til dit behov

Du kan købe alle privatforsikringer hos os, så det dækker dine behov, uanset hvor du er i livet. Det gælder fx indboforsikring, husforsikring, bilforsikring, ulykkesforsikring, rejseforsikring, børneforsikring, sundhedsforsikringer og meget mere.

Læs mere om Runa Forsikring

Særlig forsikring til studerende

Er du stadig studerende, har vi en helt særlig studieforsikring til dig, som vi tilbyder i samarbejde med Akademisk Arkitektforening.