Realdania By & Byg Klubben

Bliv medlem af Realdania By & Byg Klubben. MAA'er får 25 procent rabat.

Få 25 procent rabat på medlemskab af Realdania By & Byg Klubben. Sammen med arkitekter og andre fagfolk følger klubben Realdania By & Bygs arbejde med eksperimenterende nybyggeri og historisk arkitektur – fra Sunde Boliger i Holstebro til Arne Jacobsens eget hus. Bliv medlem og kom helt tæt på projekterne før, under og efter arbejdet udføres.

Se arrangementsprogrammet med rundvisninger, foredrag og arrangementer her

Personligt medlemskab

Bestil medlemskab af Realdania By & Byg Klubben.

Ved bestilling skal du indtaste aktiveringskoden MAA123 og dit medlemsnummer i Arkitektforeningen.

Erhvervsmedlemskab

Jeres virksomhed kan også tegne et erhvervsmedlemskab og få adgang til vores særlige erhvervsarrangementer. Her kombineres et fagligt tema inden for restaurering, eksperimenterende byggeri og by- og arealudvikling med netværk og unikke rundvisninger på konkrete projekter. Erhvervsmedlemskabet kan benyttes af alle virksomhedens medarbejdere, og derudover koster det et mindre beløb at deltage i de enkelte erhvervsarrangementer.

Spørgsmål om bestilling eller om Realdania By & Byg Klubben kan stilles på info@realdaniabyogbyg.dk.

Er du allerede medlem af Realdania By & Byg Klubben?

Eksisterende medlemmer af Realdania By & Byg Klubben kan fra næstkommende kontingentperiode opnå MAA-særprisen ved at oplyse medlemsnummer i Arkitektforeningen på info@realdaniabyogbyg.dk. Tilbuddet kan ikke kombineres med andre rabatter på medlemskab.

Filtrér: Arkitektforeningen

Kurser