Skrivecoach

Som medlem af foreningen får du rabat på et forløb med tre timers individuel sparring på dine tekster.

På opfordring fra tidligere kursister har Arkitektforeningen lavet en aftale med journalist Maria Larsen, der underviser på Journalisthøjskolen og på foreningens kursus ’Skriv bedre tekster’:

Som medlem af foreningen får du lige nu kampagnerabat på et forløb med tre timers individuel sparring på dine tekster. Det giver dig adgang til personlig rådgivning om fx skrivestil, målgruppe, vinkling eller andre emner efter dit valg. Sparringen er ikke afhængig af, om du har deltaget i kurset – det henvender sig til alle arkitekter, der har behov for individuel feedback på tekster og skrivning.

For MAA’ er er kampagneprisen 2.000 kr. eks. moms. Normal pris 2.550 kr.

Se mere på Maria Larsens website ‘Mellem linjerne’.

Er du interesseret i at deltage i næste afholdelse af kurset ’Skriv bedre tekster’ kan du læse mere her