Netværk for vækstlagstegnestuer

Bliv en del af Arkitetktforeningens netværk for nyetablerede tegnestuer og vær med til at drøfte muligheder og udfordringer med andre, som sidder med de samme problemstillinger – eller allerede har knækket koden.

Projekt af Panum & Kappel
Yderligere information og tilmelding

Sidsel Gelting Hodge

Fagkonsulent

sgh@arkitektforeningen.dk

Netværket er et forum, hvor du som vækstlagstegnestue kan drøfte muligheder og udfordringer og blive inspireret af andre, som sidder med de samme problemstillinger – eller allerede har knækket dele af koden. Blikket udefra leveres af private bygherrer, udviklere, pensionskasser, boligselskaber og andre af byggeriets beslutningstagere, som vi løbende inviterer til at komme med indlæg.

Dine indspark bringes videre

Vi afholder fire-fem fysiske arrangementer årligt, og derudover kan der afholdes virtuelle netværksmøder og  andre aktiviteter efter ønske og initiativ fra medlemmerne selv.

Arkitektforeningen sørger for at bringe indspark fra møderne videre i foreningens kommunikation og i de strategiske og politiske initiativer, vi arbejder med.

Meld dig ind, hvis du vil:

• Give og modtage inspiration og viden til og fra dine fagfæller
  • Løfte dine idéer og initiativer op i et fælles forum
  • Give indspark til de tematikker, som Arkitektforeningen skal fremme
  • Danne en fælles platform og et talerør for vækstlaget
  • Deltage i netværksmøder med bygherrer, kommunale beslutningstagere og andre af arkitekturens interessenter
  • Orienteres direkte i din mailboks om nyheder og arrangementer med relevans for vækstlaget.

Det er gratis at deltage i netværket, dog skal du være medlem af Arkitektforeningen.

Yderligere information og tilmelding

Sidsel Gelting Hodge

Fagkonsulent

sgh@arkitektforeningen.dk

Illustration: DETBLÅ

Matchmaking mellem nystartede arkitektvirksomheder og kommuner

Projekt START

Det skal være nemmere for vækstlagets tegnestuer at komme ind på markedet. Ved at matche nyetablerede talenter med konkrete opgaver i kommunerne skal Projekt START gøde jorden for nye samarbejder på tværs.