Din profil på Arkitektforeningens platforme

8.5.2019 Se profil

chg@arkitektforeningen.dk

Kære MAA

På Arkitektforeningens hjemmeside kan du finde nye kolleger, studiekammerater eller bare fagfæller med samme interesser som dig. På ”Find en arkitekt” kan du søge foreningens medlemmer ud efter fx lokalafdeling eller by, ligesom du bare kan søge på et navn.

Visningen af MAA-profilerne fungerer naturligvis også som en markedsføringsmulighed for det enkelte medlem, og oplysningerne kan altid redigeres fra blot at vise dit navn til en fuld profil med angivelse af interesser.

Hvis du slet ikke ønsker, at andre skal kunne finde dig på Arkitektforeningens hjemmeside, kan du til enhver tid bede om at få skjult din MAA-profil ved at sende en mail til mail@arkitektforeningen.dk.

I Arkitekten oplyser vi desuden dit navn og din fødselsdag, når du fylder rundt. Vi vil gerne minde dig om, at hvis du ikke ønsker at blive nævnt her, kan du under din profil på Arkitektforeningens hjemmeside angive dette, alternativt kan du oplyse det til Arkitektforeningen ved at sende en mail til mail@arkitektforeningen.dk.

Vi håber selvfølgelig, at du fortsat vil benytte Arkitektforeningens platforme til visning af din profil – derfor vil vi også gerne opfordre dig til at redigere dine oplysninger, hvis du flytter, skifter navn eller andet, så dine fagfæller stadig kan finde frem til dig.

Med venlig hilsen
Arkitektforeningen