Arkitektforeningen Østjylland

Arkitektforeningen Østjylland består af: Trine Lybech Madsen (leder), André Esbersen (stedfortrædende leder), Jeanette Amby, Jens Lunddahl Bager, Rie Øhlenschlæger, Sarah Maria Thorup, Jesper Laursen (suppl.) og Trine Munk Hartwig (suppl.)
Jonathan Rützou Jakobsen er desuden også ansat som stud. medhjælp. Rützou Jakobsen er desuden ansat som stud. medhjælp.

”AAØ understøtter netværket mellem vores medlemmer – fagligt og socialt. Vi er den lokale ”fag-klub”, som tager afsæt i medlemmernes behov og ønsker.”

Arkitekturpolitisk aktør: ”AAØ har som mål, at være et naturligt bindeled for østjyske arkitektoniske interessenter og en troværdig arkitekturpolitisk sparringspartner”. Find os på facebook: Akademisk Arkitektforening Østjylland, og følg med i nyhedsbrevet. Eller kontakt leder Trine Lybech Madsen på tlm@arkitektforeningen.dk

Seneste aktivitet

chg@arkitektforeningen.dks billede
1 uge 4 dage siden