Arkitektforeningen Østjylland

Arkitektforeningen Østjylland består af: Trine Lybech Madsen (leder), André Esbersen (stedfortrædende leder), Jeanette Amby, Jens Lunddahl Bager, Rie Øhlenschlæger, Sarah Maria Thorup, Jesper Laursen (suppl.) og Trine Munk Hartwig (suppl.)
Jonathan Rützou Jakobsen er desuden også ansat som stud. medhjælp. Rützou Jakobsen er desuden ansat som stud. medhjælp.

”AAØ understøtter netværket mellem vores medlemmer – fagligt og socialt. Vi er den lokale ”fag-klub”, som tager afsæt i medlemmernes behov og ønsker.”

Arkitekturpolitisk aktør: ”AAØ har som mål, at være et naturligt bindeled for østjyske arkitektoniske interessenter og en troværdig arkitekturpolitisk sparringspartner”. Find os på facebook: Akademisk Arkitektforening Østjylland, og følg med i nyhedsbrevet. Eller kontakt leder Trine Lybech Madsen på tlm@arkitektforeningen.dk

Seneste aktivitet

Jonathan Rützou Jakobsens billede
Stud. Arch. MAA 3 dage 18 timer siden

Jonathan Rützou Jakobsen oprettede et arrangement til Arkitektforeningen Østjylland : AAØ anbefaler: Afgangsudstilling på DOKK1

Frederik Drejers billede
MAA 1 uge 6 dage siden

Frederik Drejer oprettede et indlæg til : Informationsmøde om urafstemning – nu opdateret med mødested

Jonathan Rützou Jakobsens billede
Stud. Arch. MAA 3 uger 2 dage siden

Jonathan Rützou Jakobsen oprettede et indlæg til Arkitektforeningen Østjylland : Sidste chance: Omvisning på NorthSide

Jesper Paghs billede
MAA 3 uger 3 dage siden

Jesper Pagh kommenterede indlægget: Forberedelse af urafstemning - informationsmøder i lokalafdelingerne.
Desværre manglede det vedhæftede i ovenstående besked; det beklager jeg. Se venligst næste opslag, hvor bilagene er vedhæftet. I tvivlsspørgsmål bedes du kontakte Lise Antonsen...

Jesper Paghs billede
MAA 3 uger 3 dage siden

Jesper Pagh oprettede et indlæg til Arkitektforeningen Østjylland : Materiale vedrørende urafstemning