Arkitektforeningen Vestjylland

I Lokalafdelingen Vestjylland sørger ledelsen for at pleje vores medlemmer - og holde kontakten vedlige - via gode og inspirerende arrangementer. Ideer til arrangementer og information fra medlemmer om, hvad der sker i vores region, modtages meget gerne.
I marts måned har arkitektforeningen Vestjylland 3 spændende arrangementer. Torsdag den 6. marts indleder vi måneden med en aften i Skjern Å´s tegn. Torsdag den 20. marts har vi fornøjelsen af tegnestuen BIG på Krabbesholm og fredag den 28. marts afholdes den årlige generalforsamling som i år afholdes i Struer.
Vel Mødt

Seneste aktivitet

Jesper Paghs billede
MAA 3 uger 3 dage siden

Jesper Pagh kommenterede indlægget: Forberedelse af urafstemning - informationsmøder i lokalafdelingerne.
Desværre manglede det vedhæftede i ovenstående besked; det beklager jeg. Se venligst næste opslag, hvor bilagene er vedhæftet. I tvivlsspørgsmål bedes du kontakte Lise Antonsen...

Jesper Paghs billede
MAA 3 uger 3 dage siden

Jesper Pagh oprettede et indlæg til Arkitektforeningen Vestjylland : Materiale vedrørende urafstemning