Arkitektforeningen Østifterne

Arkitektforeningen Østifterne dækker området Fyn, de omkringliggende øer og den østlige del af Sjælland. Vi holder foredrag, rundvisninger og andre arkitekturfaglige arrangementer for vores medlemmer. Ideer til arrangementer og information fra medlemmer om, hvad der sker i vores region, modtages meget gerne.

Ledelsen i Arkitektforeningen Østifterne består af:
Claus Boelsmand (leder), Anders Hulgaard, Charlotte Tølbøl Henckel, Ebbe Melgaard, Mette Prip Bonne, Rikke Cora Larsen, Kirsten Sander (suppl.) og Torben Wissing (suppl.)

Seneste aktivitet

16 timer 2 minutter siden

chg@arkitektforeningen.dk oprettede et arrangement til : Kom til fernisering: Yona Friedman, Architecture of people

1 uge 19 timer siden

chg@arkitektforeningen.dk oprettede et indlæg til : Medlemstilbud til sommerferien

1 uge 5 dage siden

chg@arkitektforeningen.dk oprettede et arrangement til : Arkitekturpolitik - hvad er det?

Jesper Paghs billede
MAA 3 uger 3 dage siden

Jesper Pagh kommenterede indlægget: Forberedelse af urafstemning - informationsmøder i lokalafdelingerne.
Desværre manglede det vedhæftede i ovenstående besked; det beklager jeg. Se venligst næste opslag, hvor bilagene er vedhæftet. I tvivlsspørgsmål bedes du kontakte Lise Antonsen...

Jesper Paghs billede
MAA 3 uger 3 dage siden

Jesper Pagh oprettede et indlæg til Arkitektforeningen Østifterne : Materiale vedrørende urafstemning