Arkitektforeningen København

Vores lokalafdeling for arkitekter i København har som målsætning at holde arrangenter, foredrag og studieture, der tager afsæt i den mest aktuelle debat. Vi planlægger derfor vores tiltag løbende og sørger for at holde vores medlemmer opdateret via ARKITEKTEN, Nyhedsbrevet og MAA Netværk. Input og gode ideer modtages meget gerne!

Ledelsen i Arkitektforeningen København består af:M aria Gomez-Guillamon Werner (leder), Even Olstad (stedfortrædende leder), Ali Arvanaghi, Jeanette Westergaard Frisk, Kirsten M. Birk Hansen, Morten Birk Jørgensen, Olympia Nouska, Viviana Vidal Iversen,
Caroline Beck (suppl.), Gustav Kragh-Jacobsen (suppl.).

Stud. arch. MAA Maria Bro Schaadt og Simen Sorthe er studenterrepræsentanter.

Stud. arch. MAA Pernille Vincents er desuden ansat som vores prisværdige sekretær.

Derudover er der en række værdsatte og engagerede MAA'er med særlig tilknytning til lokalledelsen. Helge Sommer, Salma Zavari, Astrid Mody, Oskar Mannov Olesen, Lise Birgens Kristensen og Mai Bogø.

I lokalledelsen København har vi mange forskellige baggrunde og interessefelter, men vi mødes alle om en fælles målsætning. Vi vil sætte aktuelle og nærværende faglige emner til debat, og skabe inspirerende netværksfora for de københavnske arkitekter.

Seneste aktivitet

chg@arkitektforeningen.dks billede
1 uge 5 dage siden

chg@arkitektforeningen.dk oprettede et arrangement til : KB Hallen – Værkbesøg