NYHED 16.07.20

Følg med. Bliv inspireret. Deltag

Stil op som studenterrepræsentant i Arkitektforeningen og bliv en del af et stærkt fagligt fællesskab. Som stud.arch. MAA og som repræsentant for en ny generation af arkitektstuderende kan du være med til at give arkitekturen en stærkere stemme.

I repræsentantskabet får du udover et professionelt netværk også erfaring med strategiarbejde, politiske processer og formidlingsrollen, ligesom du udvikler dine evner til at uddelegere og sikre et aktivt bagland. Kompetencer og færdigheder, der er med til at udvikle din faglighed.

Der er valg til to studenterrepræsentanter i henholdsvis Arkitektforeningen København og Østjylland, og alle stud.arch. MAA’er har mulighed for at stille op. Du kan stille op direkte på årsmødet i din lokalafdeling, men du kan også give din lokalledelse et praj inden, hvis du vil høre mere om indhold og omfang.

Tid og sted

Østjylland: Tirsdag den 1. september 2020 kl. 16.30 på å Aarhus Ø, Thit Jensens Gade 3-7 A.

København: Fredag den 4. september kl. 17.00 i Sydhavnen, “Tutten” på Mellemfortet, Sejlklubvej 4.

Arkitektforeningen er samklangen af over sekstusinde arkitekters ambitioner for de rammer, der omgiver vores samfund. For de omgivelser, vi arbejder, leger, lærer og lever i.
Vi kæmper for en levende meningsfuld arkitektur og for en etisk reflekterende arkitektstand. Vores fokus er mere end det målbare. Vi vægter skønhed og livskvalitet. Og vi lader andre om løntjek og ferieaftaler. Fælles for vores medlemmer er fagligheden.

Stil op i Østjylland

Arkitektforeningen Østjylland inviterer til rundvisning, årsmøde, valg af studenterrepræsentanter og uddeling af bachelorlegat.

Stil op i København

Arkitektforeningens lokalledelse i København glæder sig til at åbne dørene igen og byde medlemmerne til årsmøde, valg af studenterrepræsentanter,, sommerfest og legatuddeling.