NYHED 18.08.20

Kom til årsmøder i Arkitektforeningen

På Arkitektforeningens lokale årsmøder kan du høre mere om vores arbejde lokalt og nationalt, møde din lokalledelse og dele dine ønsker med os.

Foto: Robby McCullough

Hør om vores arbejde for at skabe gode muligheder for arkitekturens udfoldelse lokalt og nationalt, mød din lokalledelse og del dine ønsker og forventninger til Arkitektforeningen med os.

Som en del af årsmøderne kan du desuden opleve rundvisninger, sommerfest, faglige indlæg og uddeling af legater. Hvis du er studerende, kan du stille op til valg i København og Østjylland og få direkte indflydelse på foreningens arbejde.

Vil du have indflydelse i det lokale arbejde?

Lokalafdelingerne er rygraden i Arkitektforeningens arbejde. Alle syv afdelinger i landet arbejder for at understøtte medlemmernes muligheder for videndeling og netværk gennem faglige og sociale arrangementer. Vil du være en del af dét arbejde og samtidig være med til at synliggøre arkitekturens rolle og værdi i afdelingens geografiske område gennem dialog og samarbejde med for eksempel kommuner, interessenter og borgere, så kom til årsmødet og hør mere om dine muligheder hos din lokalledelse.

Læs mere her.