NYHED 12.07.21

Kom til workshop og styrk din ansøgning til Projekt START

Ved at matche nyetablerede tegnestuer med opgaver i kommunerne skal Projekt START gøre det nemmere at få fodfæste på markedet. Vil du byde ind på projektet, så kom med til workshop den 19. august og få inspiration til din ansøgning. Meld dig til nu, der er tilmeldingsfrist den 16. august.

Tegnestuen STED er én af de tegnestuer, som er lykkedes med at vinde fodfæste på markedet. Foto: Anders Graver

Vil du vide mere?

Sidsel Gelting Hodge

Fagkonsulent

sgh@arkitektforeningen.dk

Lige dele talent, passion og vision er brændstoffet hos mange nystartede arkitektvirksomheder. Den nystartede tegnestue er ofte villig til at lægge tid og hjerteblod i bygherrens projekt, men manglende referencer og erfaring gør, at man ofte vælges fra, når opgaver bliver udbudt, og ikke mindst når det gælder de kommunale opgaver.

Det er baggrunden for Projekt START, som har til formål at bane vejen for, at nyetablerede tegnestuer kan vinde opgaver i kommunerne. Dreyers Fond og Arkitektforeningen står sammen bag projektet, som skal matche unge talenter med konkrete opgaver i kommunerne og støtte en række nytænkende pilotprojekter. Målet er at vise, hvad vækstlaget formår og at hjælpe til at kommuner og tegnestuer til at få øjnene op for samarbejdet muligheder.

Styrk din ansøgning

Kommer du fra en nyetableret tegnestue, som vil byde ind på Projekt START? Så tilmeld dig projektets workshopforløb og få sparring og inspiration til din ansøgning.

Første workshop løber af stablen den 19. august. Tilmeldingsfristen er den 16. august.

Læs mere om projektet og tilmeld dig workshoppen

Vil du vide mere?

Sidsel Gelting Hodge