Interne netværk

Som arkitekt MAA er der mange muligheder for at engagere sig i den faglige debat, også ved siden af lokalafdelingerne. Her kan du læse mere om de øvrige interne medlemsnetværk.

Foto: Laura Stamer

Seniornetværk

Find det nærmeste seniornetværk

Arkitekt er man hele livet. I Arkitektforeningens seniornetværk samles ældre medlemmer, som vil holde sig på forkant med arkitekturen.

Netværk for Verdensmål

SDG Netværk

Vil du være med til at drøfte, hvordan arkitekterne kan spille en rolle for at indfri FN’s 17 verdensmål? Er nogle mål vigtigere end andre? Hvad skal Arkitektforeningen gøre nu og frem mod 2023 for at opnå målene?

Kvindelig Platform

Bliv en del af Kvindelig Platform

Netværket henvender sig til kvindelige arkitekter MAA, medlemmar af FAOD og DL, der søger faglig og personlig udvikling samt inspirerende relationer til ligesindede med samme ambitioner.

Planfagligt netværk

Bliv en del af det planfaglige netværk

Diskussionen af arkitektonisk kvalitet og hvordan vi bedst muligt sikrer den arkitektoniske kvalitet i byudviklingen, tænder mange arkitekter, men er samtidig en diskussion, hvor der er mange delte meninger. Nu kan du blive en del af et planfagligt netværk og bidrage til kvalificeringen af fremtidens planværktøjer.

Vil du starte et nyt netværk?

Kontakt sekretariatet eller ledelsen i din lokalafdeling for at høre mere.

Find medarbejder

Filtrér: Arkitektforeningen