Vær med

Bliv en del af stærkt fagligt fællesskab og vær med til at styrke arkitekturens stemme

Mød fagfæller fra tegnestuer, kommuner, uddannelsesinstitutioner, bygherrer m.fl. Og benyt dig af de mange faglige tilbud og personlige fordele, du får som en del af Arkitektforeningen.

MAA

Som medlem af Arkitektforeningen får du den beskyttede titel ’MAA’ samt et stærkt fagligt fællesskab med mere end 6000 arkitekter og en række personlige fordele, der styrker din faglighed. Samtidig er du med til at styrke arkitektfagets gennemslagskraft overfor politikere og andre vigtige beslutningstagere. Alle med en cand.arch fra arkitektskolerne i Danmark eller en EU-godkendt arkitektskole kan blive medlem af Arkitektforeningen. Er du uddannet arkitekt af anden vej, kan du søge optagelse på dine meritter. Du kan altid starte med at melde dig ind i FORUM.

Du får:

• MAA-titel
  • Indflydelse
  • Kurser og arrangementer
  • Magasinet Arkitekten
  • Fordelagtige rabatter

FORUM

For dig, som arbejder professionelt med arkitektur samt by- og landskabsplanlægning. Som en del af FORUM for Arkitektur bliver du en del af et tværfagligt fællesskab, og du får adgang til en lang række af Arkitektforeningens tilbud og aktiviteter, herunder de faglige netværk.

Du får:

• Fagligt netværk