Studerende

Lige nu får du tre måneders gratis medlemskab, når du melder sig ind som studerende i Arkitektforeningen. Her kan du se de workshops, arrangementer og konkurrencer, du kan deltage i helt gratis. Der kommer hele tiden nye aktiviteter både i København og Aarhus.

Foto: Arkitektskolen Aarhus

Legater

Se de legater du kan søge

Som studerende kan du søge rejselegater og blive hædret for dine afgangsprojekter.

Sommerfest

Tilmeld dig

Vi fejrer sommeren med gode fagfæller, kolde fadøl og kåringer af talentfulde arkitektstuderende.

Vil du vide mere?

Susanne Steinhauer Telen

Koordinator

sst@arkitektforeningen.dk

Træk dit kontingent fra i skat og betal med Mobilepay

Når du melder dig ind, beder vi om dit CPR-nummer, og det gør vi fordi, at dit kontingent er fradragsberettiget. Så snart vi har det dit CPR-nummer kan vi oplyse dit kontingent til Skat, og du vil automatisk fra det fratrukket i skat. Kontingentet er 48 kroner om måneden, som betales kvartalsvis eller årligt. Du kan nemt oprette en betalingsaftale på mobilepay, og så er du i gang.

Vi er altid tæt på

Vi er aldrig langt fra dig – om du er i praktik eller begravet i eksamensopgaver på skolen. Vi har to studenterambassadører ansat på Det Kongelige Akademi og to på Arkitektskolen Aarhus. De er med til gøre dit medlemskab sjovere ved at sætte fokus på studerendes faglighed gennem arrangementer og debatter. Du er altid velkommen til at tage fat i dem, hvis du har ønsker og idéer til arrangementer, eller du vil vide, hvordan du kan bruge dit medlemskab.

Mød dine studenterambassadører

Vil du vide mere?

Susanne Steinhauer Telen

Koordinator

sst@arkitektforeningen.dk

Augusta er studenterambassadør på Det Kongelige Akademi og kan fanges på augustadydensborg@gmail.com

Laura er studenterambassadør på Arkitektskolen Aarhus og kan fanges på lauratyrrestrup@gmail.com

Selma er studenterambassadør på Arkitektskolen Aarhus og kan fanges på selmaettrup@gmail.com

Studenterrepræsentanter

Studenterrepræsentanterne er politisk valgte medlemmer af Arkitektforeningen, som skal sikre, at de studerendes holdningerne og interesser er repræsenteret i foreningens arbejde. Vi har i alt fire studenterrepræsentanter i Arkitektforeningen – to i Aarhus og to i København.

Studenterrepræsentanterne er en en del af lokalledelserne i henholdsvis Aarhus og København. Her deltager de på lige fod med de øvrige i ledelsen og er for eksempel med til at arrangere og afvikle Årets Arne, studenterkonkurrencer og faglige og sociale arrangementer på skolerne.

Johan Henrik Reeh er studenterrepræsentant på Det Kongelige Akademi. Her studerer han en bachelor på Institut for Bygningskunst og Teknologi. Du kan fange ham på johanreeh@gmail.com

Anne Stahl er studenterrepræsentant Det Kongelige Akademi, hvor hun i sommer blev færdig med sin kandidat i Kunst og Arkitektur. Du kan fange hende på annemmstahl@gmail.com

Anne Sofie Bonde Vinther-Jensen er studenterrepræsentant på Arkitektskolen Aarhus og kan fanges på 4009090@stud.aarch.dk

Josefine Bank-Mikkelsen er studenterrepræsentant på Arkitektskolen Aarhus og kan fanges på 4008738@stud.aarch.dk