Dimittender

Få hjælp til at komme godt fra start. Træk på dit medlemskab af Arkitektforeningen, når du er nyuddannet. I Arkitektforeningen kender vi mulighederne og udfordringerne i dit fag, og vi har en lang række tilbud til dimittender.

Vi har ofte sociale og faglige arrangementer arrangeret af vores lokalafdelinger, hvor du både kan deltage og engagere dig i lokalledelsen.
Vil du vide mere?

Charlotte Gade

Projektleder

chg@arkitektforeningen.dk

Som MAA bliver du medlem af et netværk med mere end 6000 fagfæller. Vær med i det faglige fællesskab og få faglig opbakning, sparring og videndeling fra arkitekter fra tegnestuer, kommuner, uddannelsesinstitutioner og professionelle bygherrer.

Med et medlemskab i Arkitektforeningen hjælper vi dig til en god begyndelse på din professionelle karriere. Du kan prøve en af vores dimittendkurser og snuse til forskellige dele af faget eller finpudse præsentationen af dit arbejde til vores portfolio workshop. Her på siden kan du se de tilbud, som vi udbyder særligt til dimittender.

Er du arbejdsledig?

Husk, at du kan søge om kontingentnedsættelse det første hele kvartal efter dimissionen. Du ansøger ved at gå til din profil på mit.arkitektforeningen.dk og udfylde ansøgningen.

Vil du vide mere?

Charlotte Gade

Projektleder

chg@arkitektforeningen.dk

video/mp4
Portfolio workshop

Skab en skarp præsentation af dit arbejde

Find ud af din kommende arbejdsgiver lægger vægt på, når de vurderer dit arbejde

Tilmeld dig

Planlægning i praksis

Tilmeld dig for 200 kr.

Få en introduktion til planfaget og få indblik i, hvordan du kan gøre brug af din arkitektfaglighed indenfor fysisk planlægning. Det afholdes online den 20. september.

En byggesag i praksis

Tilmeld dig for 200 kr.

Få overblik over, hvordan processen former sig, hvilke ydelser en byggesag består af, og hvor langt dit rådgiveransvar rækker. Det afholdes den 4. oktober i København.

Få en en mentor

Mentor

Vil du have en professionel og erfaren parringspartner, der kan rådgive dig om dit karriereliv og åbne veje til nye netværk? Få en arkitekt MAA som mentor.

Få MAA-rabat

Se dine rabatter

Få rabat på en favorabel lønsikring, forsikringer, designmøbler, aviser, pressekort mm.

Som medlem af Arkitektforeningen får du den beskyttede titel MAA og et fagligt fællesskab samt en række personlige fordele, der styrker din faglighed.

Bliv MAA

Meld dig ind