Som medlem af Arkitektforeningen får du den beskyttede titel ‘MAA’, et fagligt fællesskab og en række personlige fordele, der styrker din faglighed.

Hvem kan blive medlem?

Medlemskab af Arkitektforeningen giver dig den beskyttede titel ’arkitekt MAA’, der står for Medlem af Akademisk Arkitektforening. Læs mere om MAA-fællesskabet, og hvem der kan blive medlem.

Kontingent

Se priser

Du kan både være medlem af Arkitektforeningen som studerende, dimittend, ledig og arbejdende arkitekt. Læs om vores priser, fradrag og kontingentnedsættelse.

Medlemsfordele

Se mere

Som medlem af Arkitektforeningen får du adgang til et unikt fællesskab af landets dygtigste arkitekter, hvor der netværkes, videndeles og samarbejdes. Du får desuden rabat på bøger og tidsskrifter, tegneartikler, foreningens feriebolig, forsikring, lønsikring, entré til museer samt møbler og design.

Det arbejder vi for

Arkitektforeningen arbejder for at fremme den arkitektoniske kvalitet i alle led af samfundets fysiske udvikling. Fra ændringer i Bygningsreglementet til debatten om kulturværdier og Vikingeskibshallen i Roskilde. Her kan du læse om vores mærkesager.

Standens fagblad

Arkitekten

Som MAA modtager ARKITEKTEN gratis i postkassen 10 gange årligt

Nyt fra Arkitekten

Se nyheder

Arkitektforeningen er arkitekturens stemme. Her finder du seneste nyt om kurser, arrangementer, konkurrencer og vores politiske arbejde i ind- og udland.

Bland dig politisk

Bliv en del af den fælles stemme

Brug din faglighed i Arkitektforeningen. Bliv vores lokale stemme, vær med til at skabe debatter, arrangementer og netværk eller bidrag med indspark i den offentlige debat.

Bliv en del af Danmarks stærkeste faglige fællesskab for arkitekter

Bliv MAA

Filtrér: Arkitektforeningen