Vi sparrer med chefredaktøren om indholdet i Arkitektens spalter og rådgiver bestyrelsen om faglig formidling.
Udvalget har til opgave at være
1) rådgiver for bestyrelsen om forhold vedrørende faglig formidling og kritik
2) sparringspartner for chefredaktøren for Arkitekten
3) høringspart i forbindelse med ansættelse og afskedigelse af chefredaktøren for
Arkitekten.
Udvalget består af 1 leder og 8 medlemmer, der alle vælges af Repræsentant-
skabet i henhold til administrationsvedtægten.
Udvalget vælger blandt sine medlemmer en stedfortræder for lederen.
Udvalget betjenes af en sekretær, som indkalder til møder, udarbejder referater og udkast til årsberetning.
1) Udvalget er beslutningsdygtigt, når lederen eller dennes stedfortræder og
mindst 4 medlemmer er til stede. Beslutning træffes om fornødent ved
afstemning.
2) Der udarbejdes et beslutningsreferat fra møderne; referatet sendes
efterfølgende til udvalget medlemmer. Udvalget bestemmer i øvrigt selv
sin forretningsorden.
Udvalgets leder aflægger beretning om udvalgets virksomhed på repræsentantskabets årsmøde.
Katrine Lotz, leder, 2019-2022
Thomas Birket-Smidt 2019-2022
Mogens A. Morgen 2017-2020
Mads Kjær 2017-2020
Graves Simonsen 2017-2020
Rikke Cora Larsen 2018-2021
Anna Mette Exner 2018-2021 (Udtrådt)
Even Olstad 2018-2021
Hanne Dalsgaard 2019-2022