NYHED 24.04.24

Få to måneders gratis adgang til FORESIGHT Climate & Energy's univers

I løbet af de næste 8 uger vil Arkitektforeningen som en del af projektet Agenda Earth udgive en række debatindlæg i tekst og lyd hos mediet FORESIGHT Climate & Energy. Vi er i den forbindelse glade for at kunne invitere alle Arkitektforeningens medlemmer og netværk til to måneders adgang til FORESIGHT Climate & Energys univers af dybdegående artikler, nyheder og podcasts. Alt indhold er på engelsk.

Sussi Heimburger

sh@arkitektforeningen.dk

Måske du allerede kender FORESIGHT Climate & Energy? Ellers har du chancen nu – helt gratis. FORESIGHT Climate & Energy leverer dybdegående journalistik, der dykker ned i den komplekse opgave, det er at omstille til fossilfri energi og et reelt bæredygtigt byggeri.

Som noget nyt sætter det internationale klimamedie fokus på, hvordan vi udvikler vores byer, landskaber og byggerier med lavest muligt klimaaftryk -og uden at begå mere rovdrift på vores klode. Derfor har Arkitektforeningen, som en del af projektet Agenda Earth, indgået et mediesamarbejde med FORESIGHT for udbrede den måde danske arkitekter arbejder for at ændre det byggede miljø i en bæredygtig retning. Og hvad det indebærer for vores tilgang til byggeri, materialer, genanvendelse, forbrugeradfærd og æstetiske præferencer.

I denne uge bidrager Mette Lindberg, tidligere CEO for UIA Verdenskongressen i København og nuværende programleder for Copenhagen Lessons, med sit syn på, hvordan vi kan sætte fart på den bæredygtige omstilling og adfærd i byggeriet.

Som ven og medlem af Arkitektforeningen kan du downloade app’en via linked nedenfor og få gratis adgang til en række eksklusive funktioner i to måneder.

Lyt med og bidrag selv til debatten

Artiklerne kan læses men også høres som podcast, så du kan få overblik og indblik, selv mens du er på farten.

Lyt med og del gerne dine perspektiver og erfaringer i ”bidragssporet” i app’en, så vi kan få skabt en interessant og oplysende debat.

Sussi Heimburger

sh@arkitektforeningen.dk

Tilmeld dig FORESIGHT nu og lyt eller læs indlægget

Ten principles for the building industry to speed up the green transition

Af Mette Lindberg, tidligere CEO for UIA Verdenskongressen i København og nuværende programleder for Copenhagen Lessons.

Få gratis adgang
Filtrér: Arkitektforeningen