NYHED 25.03.22

INDBLIK 2021 – Alt det du måske ikke ved

Det kan være svært at følge med i alt, hvad der sker i Arkitektforeningen. Derfor har vi samlet op på vores medlemsdrevne aktiviteter, projekter, aktiviteter, politiske arbejde og resultater i løbet af 2021. Få et hurtigt overblik og et kig ind i foreningens medlemstal, økonomi og meget mere.

Med kompromisløs tilgang til bæredygtighed har tegnestuen ReVærk skabt en række nytænkende projekter med inspiration fra tidligere tiders byggeskik. Her er det Friluftshuset ved Silkeborg Højskole. Foto: Anders Rajendiram.

Vil du vide mere? Kontakt:

Lars Autrup

Direktør

lau@arkitektforeningen.dk

Vi kender det godt alt for godt. Det der med at være medlem af en forening uden rigtigt at rigtigt vide, hvad der foregår eller få udnyttet mulighederne.

Nå ja, så læser man lige nyhedsbrevet en gang imellem eller ser et spændende opslag på Instagram eller LinkedIn. Og måske man deltog i et kursus eller arrangement – eller to.

Derfor forventer vi heller ikke, at du har overblik over alt, hvad vi laver. Men hvis du skulle være nysgerrig på, hvad dine penge går til, hvad du er gået glip af i 2021, og hvilke projekter og aktiviteter, der er i gang, som peger langt ind de kommende år, så har vi samlet det hele til dig i INDBLIK 2021.

Her kan du blandt andet læse om foreningens arbejde for vækstlaget i dansk arkitektur, vores arbejde med udbredelsen af arkitekturpolitik i kommunerne, og hvordan vi sammen med aktive medlemmer i foreningen arbejder med politiske og faglige dagsordener, som bl.a. bæredygtighed, BR18, diversitet og ligestilling.

Desuden giver vi et kig ind i statistikkerne. Vidste du for eksempel, at vi er ca. 6300 MAA’ere. At 53% bor i København og 21% i Østjylland. Og at formandsposten og direktørstolen har været besat af lige mange mænd og kvinder de sidste 20 år?

Vil du vide mere? Kontakt:

Lars Autrup

Direktør